Sunday 13 February 2011

Morgen is het zover...DML's allereerste Challenge!

Hallo allemaal,

Morgen is het zover.... Dutch Magnolia Lovers  (DML) gaat "de lucht in"  met haar allereerste Challenge.
Zoals jullie weten zit ik in het Design Team van DML(en wat voel ik me daarmee vereerd!).
Ik kan jullie verklappen dat de eerste Challenge een hele hele leuke is!


Een hele kleine Sneak Peek van mijn bijdrage....stttt...niet doorvertellen he!

Dikke knuffel,
Yvonne

p.s.
vanavond plaats ik ook nog een eigen kaartje...het wordt een Penny Black-muizen-kaartje  voor....
hoe kan het ook anders...Valentijnsdag!
Dus....hou mijn blog in de gaten.

Fijne zondag allemaal!

2 comments:

  1. Ik ben erg benieuwd naar de eerste challenge. Als ik tijd heb, doe ik zeker mee! Zag ook je sticker-kaarten op het blog van GéWé. Had ze al in de winkel zien staan. Vooral die knalroze katten-kaart, wow!!! Was er helemaal kapot van!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne