Saturday 26 February 2011

Happy everything....

Hallo lieve allemaal,

Deze kaart had ik eigenlijk voor de blog van Ge-We gemaakt, maar ik zag vandaag dat de stempel daar helaas is uitverkocht.
Voor vandaag dus weer eens een Magnolia kaartje....helemaal in het roze...
Dat komt omdat ik al en paar dagen heb zitten staren naar het meest prachtige scrappapier dat op mijn bureau lag. Het is van Making Memories en heet Je Adore....en nou...adoren vind ik het zeker waard.
Hier kun je ze vinden: Ge-We heeft maar liefst 10 verschillende dubbelzijdige vellen.
Het mooie aan dit papier vind ik dat het van die echt mooie oud-roze kleuren zijn en alle vellen passen allemaal perfect bij elkaar.
De ticket stempel is van Whimsy stamps.
Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden!

7 comments:

  1. Ik vind dit kaartje helemaal het einde! Wat een leuke tickets! Daar ga ik toch ook maar eens naar op zoek!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  2. Hoi hoi,

    Ooohhhh wat een mooi kaartje~!!! Jammer dat de stempel uitverkocht is.... het papier is inderdaad héél mooi!!
    Fijn weekend verder!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  3. Een plaatje, prachtig!

    Groetjes, Bea

    ReplyDelete
  4. schitterend kaartje yvonne
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    ReplyDelete
  5. Gaaf kaartje!! Mooie kleuren en leuk samengesteld met alle spulletjes.
    Groetjes Fieneke

    ReplyDelete
  6. Ik was net op de blog van GE-WE en werd nieuwsgierig naar de kaart met de uitverkochte stempel. Schitterend!!! Mooie kleur en heel mooi papier. Super decoratie.
    Gr. Sinikka

    ReplyDelete
  7. ik vind jouw kaart op het ge-we blog geweldig en was nieuwsgierig naar deze
    geweldig, weer zo'n ontzettend mooie kaart

    groetjes, Wanda

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne