Wednesday 16 February 2011

All my love....


Hallo lieve allemaal,
Wat een heerlijke dag was het vandaag zeg....ik krijg met dat zonnetje weer helemaal zin in het voorjaar.
We hebben in november een hoop bloembollen (voornamelijk narcissen in allerlei kleur-combi's) gepoot en ik kan niet wachten tot er eindelijk iets boven de grond komt.
Als ik ze "de grond uit kon kijken"zou ik het echt doen...hi hi...maar ja... zo werkt het nu eenmaal niet...helaas pindakaas.
Daarom vandaag maar een lekker vrolijk (voorjaars?)kaartje.


Deze stempel heet "just Peeking" en is van Penny Black.
Wat blijven deze stempels heerlijke plaatjes om in te kleuren!
De tekst op het papiertje in de envelop is een rub on.
Verder heb ik een rand- en hoekpons van Martha Stewart gebruikt.
Het scrappapier is van My Mind's Eye en heet "Just Dreamy".

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden en kijk als altijd weer uit naar jullie reacties.

Veel liefs,
Yvonne

3 comments:

  1. Wat een leuk kaartje!
    De PB'tjes blijven geweldig vind ik.

    Groetjes Erika

    ReplyDelete
  2. schitterend kaatrje yvonne
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    ReplyDelete
  3. Prachtig kaartje! Het strikje vind ik ook erg leuk.

    Liefs, Myriam

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne