Saturday 2 October 2010

Maritiem kaartje Tilda

Hallo lieve allemaal,

Ondanks het druilerige weer buiten vandaag toch nog een vrolijk (laat)zomers kaartje....
Om de 1 of andere reden kan ik er maar niet aan de kerstkaarten beginnen....en dat terwijl het  hoog tijd is om er aan te gaan beginnen!
Hebben jullie dat ook, of ben ik de enige?

Voor morgen heb ik ook nog een gezellig zomers kaartje op het programma staan (is al bijna klaar) en dan ga ik toch echt maar eens (bij deze aan mezelf beloofd..hi hi) aan de kerst- en winterkaarten beginnen!!!!

Goed,
voor de kaart kaart van vandaag heb ik 2 stempels van Magnolia uit de Bon Voyage serie gebruikt
De afdrukjes zijn ingekleurd met distress inkt.
Voor de witte bloemen heb ik een doohickey-bloemenstans van Magnolia gebruikt. De randjes zijn vervolgens licht blauw gemaakt door er een oud inktblokje langs te wrijven.
Het scrappapier is ook van Magnolia.

Met een dikke knuffel,
Yvonne

7 comments:

  1. Super mooi!
    Ik ben ook nog niet echt aan kerstkaarten begonnen.

    ReplyDelete
  2. Erg mooi kaartje heb je gemaakt. Er is zoveel op te zien. En die bloemetjes vind ik helemaal super, heb je die uitgestanst?!

    groetjes Suzanne

    ReplyDelete
  3. Hoi Suzanne,
    De witte bloemen zijn gemaakt met de doohickey bloemenstans van Magnolia. Het is een set van 2 stanzen en voor deze kaart heb ik de kleinste bloem gebruikt.
    Groetjes,
    Yvonne

    ReplyDelete
  4. Wat een ontzettend mooie kaart!
    Groetjes Astrid & Larissa

    ReplyDelete
  5. heel mooi kaartje, idd lekker vrolijk!
    ik ben al volop bezig hoor met kerstkaartjes,kom maar kijken doe je misschien wel inspiratie op;) (en zo zijn er nog genoeg andere blogs voor ideeen!)
    groetjessssss

    ReplyDelete
  6. Mooie kaart heb je weer gemaakt. De bloemen zij idd heel mooi!De stempel is heel leuk!
    Groetjes ANneke

    ReplyDelete
  7. Wat een gezellige en vrolijke kaart zeg!

    Groetjes,
    Diane

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne