Tuesday 12 October 2010

In de kerstsferen.....

Hallo lieve allemaal!

Ja hoor het is eindelijk zover.....ik ben (als beloofd) aan de kerstkaarten begonnen!
Afgelopen zaterdag heb ik een dag Copics-demo gegeven op de Open dag bij Ge-We.
Ik had mijn copics alweer een poosje niet gebruikt en voor de Open Dag moest ik natuurlijk wel even een paar nieuwe voorbeeldkaartjes ermee maken. Dus afgelopen week mijn Distresjes even in de kast gezet en met mijn stiften aan de gang gegaan....en.... het was weer superleuk om te doen!

Het was de gehle dag door superdruk en ik vond het reuze gezellig om met iedereen te babbelen en natuurlijk verder te helpen met de Copics.
Uiteindelijk had ik zoveel gebabbeld dat ik mijn stem bijna kwijt was....dus had mijn lieve schat thuis een heerlijke rustige dag erna...hi hi....
Maar...inmiddels is het alweer helemaal over hoor!

Deze kaartjes had ik speciaal voor zaterdag gemaakt (een 3e foto volgt nog):


De gebruikte materialen zijn:
- X-mas Collection Speciality Paper Pad van Kars
- 2 stempels van Eline (Elines Toddlers van Marianne Design)
- Cuttlebug alfabet Olivia
- Tekststempelset van Marianne Design
- Creatable stans Bloemen Fantasie van Marianne Design
- lint, snowflake brad, snowflake stickers en een paar bloemetjes
- Glacial snowflake pons van Martha Stewart

Ik hoop dat jullie de kaartjes leuk vinden.

Hele fijne dag allemaal!

Dikke knuffel,
Yvonne

7 comments:

  1. wat een prachtige kaarten. en zo mooi ingekleurd.
    groetjes miranda

    ReplyDelete
  2. So cute cards1!! Nice colouring! Love they are so gentle! )))

    ReplyDelete
  3. Leuke vrolijke kleuren. Ik vind vooral de eland erg leuk!

    Groetjes,
    An

    ReplyDelete
  4. Leuke kerstkaarten! Het kleuren met de copics ben je nog niet verleerd, hihi.
    groetjes,

    ReplyDelete
  5. Schitterend weer. Enne in het echt nog veel mooier!
    Ik heb gister een cavaliertje uitgezocht! Nog 4 weken wachten en dan mag ik haar halen, maarre eind volgende week ga ik lekker nog even kijken! Op mijn blog staat een foto van het nestje.

    Groetjes,
    Diane

    ReplyDelete
  6. Wat een schitterende kerstkaarten heb je gemaakt. Ik vind het leuk dat je niet de traditionele kleurtjes gebruikt hebt. Dat maakt je kaarten extra origineel. :)

    -xxx- Myriam

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke Kerstkaarten Yvonne. Kom je ook een keertje op mijn blog kijken: http://scrapcardsandstuff.blogspot.com

    Groetjes Sanne

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne