Wednesday 26 May 2010

Thinking of you....

Hallo allemaal,

Ik was poosje niet online, maar ben de laatste 2 dagen lekker aan het freubelen gegaan en  weer een aantal leuke kaartjes gemaakt.
Dit is er eentje van::

Ik was meteen verliefd toen ik deze stempel zag!
Tja  je hebt een hondjes-tik of niet! ha ha...

De stempel is van Helz Cuppleditch en ze heeft nog veel meer leuke stempels.
Het tekststempeltje is van Paper Mania.
Het achtergrond papier is van Basic Grey en heb ik (net als de Cuplleditch-stempel) bij Ge-We vandaan (waar ik in het Design Team zit).

Ik ben benieuwd naar jullie meningen!
Dikke knuffel en veel liefs,

Yvonne xxx


6 comments:

  1. En deze is ook supermooi!!!

    Groetjes Erika

    ReplyDelete
  2. Wouw wat een mooie kaart. En die stempel is wel helemaal super!!!!!!!

    Groetjes,
    Diane

    ReplyDelete
  3. schitterend kaartje yvone
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    ReplyDelete
  4. Ik vind het een prachtige kaart,tis erg druk papier, maar je hebt het prima verwerkt !

    Groetjes,
    Katinka

    ReplyDelete
  5. voor mij persoonlijk eerlijk gezegd een beetje te druk, maar wat een geweldig stempeltje! En onwijs mooi ingekleurd!

    Hoe vind je deze trouwens:
    http://www.eksuccess.com/images/products/product_12838_lg.jpg

    ...dacht echt iets voor jou..zag em toen ik de naam van mijn 1e EK pons opzocht...

    xxDebbie

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne