Wednesday 26 May 2010

Loving Wishes.....

Hallo lieve allemaal,

Een poosje geleden kreeg ik van iemand de vraag over hoe ik stempels masker.
Nou moet ik jullie iets bekennen....ik ben daarin eigenlijk een beetje lui en ik masker niet echt.
Wat ik doe is het stempelafdrukje dat ik op de andere wil plaatsen uitknippen/-snijden en deze met kleine foamblokjes op de achtergrond plakken:

Zo krijg je een soort 3D-effect:


Ik gebruik hiervoor de dunste foamblokjes, dus die van 1 mm dik. Dat doe om het een heel subtiel effect geven en het plaatje zo maar net boven het achtergrondje komt. Zo vind ik de dieptewerking het mooiste.

Je kunt het natuurlijk ook met 3D-kit doen...het is maar net wat je het fijnste vindt werken.

Het papier wat ik gebruikt heb voor de achtergrond komt van de nieuwste paperpad van Basic Grey (Capella). De stempels die ik heb gebruikt zijn van Magnolia; inclusief het tekststempeltje.
De wens-sterretjes heb ik een glitter-effect gegeven door er een beetje stickles op aan te brengen....zo wordt het een echt een bijzondere wens....

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk was en dat jullie de kaart mooi vinden!
Voor vragen en/of opmerkingen weten jullie mij vast te vinden! (mijn email-adres staat rechts in de kolom).

Groetjes en veel liefs,
Yvonne

2 comments:

  1. schitterend kaatrje yvonne
    erg leuk gedaan
    leuk dee ook om zo te maskeren:)
    liefs chantal

    ReplyDelete
  2. wat een onwijs mooi kaartje, en wat leuk om te zien hoe je zoveel "3D-view" aanbrengt!
    xxDebbie

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne