Sunday 10 May 2020

Happy Mother's Day card...


Hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie een fijne moederdag hebben gehad en dat jullie verwend zijn.
Zelf heb ik helaas geen (mensen) kinderen, maar ben wel een trotse hondenmams en ook een beetje bonus moeder...
Wat ben ik verwend met een enorme bos prachtige rozen van mijn lief en een mooie cadeaubon van 1 van de kinderen van mijn man....wat ben ik verwend....ben er beetje emotioneel van...
Omdat het moederdag is, heb ik vandaag nog (op de valreep) een passend kaartje voor jullie.

Hi everyone,
Here in Holland we celebrated Mother's Day today and I hope all mothers got spoiled today.
Unfortunately I do not have any (human) children, but am a very happy dog mom and a stephmom...
I have been spoiled so much with a huge huge bouiquet of roses by my love and a great gift card by one of my husbands children...yes...I have been spoiled today... and to be honest I am a bit emotional because of it...
Since it's Mother's Day, I have made another card for the occasion.


Gebruikte spulletjes:
Used materials:

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden.
Graag tot het volgende kaartje!

I hope you like the card.
Hope to see yoy again with my next card.

Hugsss,
Yvonne

No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne