Monday 6 February 2012

Kleine fotolijstjes...


Hallo lieve allemaal,
Vandaag weer eens iet heel anders..... fotolijstjes.
Toen ik ze afgelopen week in de winkel (Kruidvat) zag liggen, had ik meteen het idee om ze op te leuken met bloemetjes.
Nou had ik ook al even het idee om mijn mede DT-leden van de DML-blog eens te verrassen en ik vond dit eigenlijk wel een heel leuk idee.
Dus zo gezegd zo gedaan....
Ik heb er in totaal 7 gemaakt, allemaal hetzelfde en toch ook weer helemaal verschillend.
Gisteren zijn ze allemaal op de post gegaan, dus als het goed is hebben ze ze vandaag ontvangen.
Nu maar hopen dat de dames ze ook leuk vinden!


Hello everyone,
Today something totally different.... picture/frames.
When I found these (bold) frames last week in a store, I immediately had the idea to "scrap" them with little flowers.
And... for a while I was looking for a small gift to surprise the other DT-members of the DML (Dutch Magnolia Lovers) blog, so the frames came in verrrryyy handy!
I made 7 picture-frames, all alike but also all different.
I sent them yesterday by mail, so hopefully the ladies all got them today.
Now I'm hoping they like what I made for them!


Gebruikte materialen:
- meeldraadjes, mini- bloemetjes en -roosjes
- McGill takjes pons
- takjes pons van L-Em
- een Doohickey swirl-stans van Magnolia


Used materials:
- stamens, mini-flowers and -roses
- McGill branch punch
- L-Em branch punch
- a Magnolia Doochickey swirl-die



Bij het pakje had ik ook nog een klein kaartje gemaakt:
Het witte achtergrondje is een embossingfolder van Cuttlebug.
1 van de hartjes heb "voorzien van een dun laagje lijm (met een Quickie glue pen), daarover gouden embossingpoeder gestrooid en verhit met een heatgun.
Als laatste een klein rood hartvormig strasssteentje.


In each package I also put this little card.
The white background is made with a cuttlebug embossingfolder.
On one of the hearts I put a little glue (with a Quickie Glue pen), on top a little (golden) embossing powder and heated it with a heatgun.
And finally added a little red heartshaped rhinestone.

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden voor een klein, niet zo moeilijk te maken, persoonlijk cadeautje!

I hope you like this idea for a little, quite easy to make and personal gift.

Knuffelszz,
Yvonne

17 comments:

  1. Wow Yvonne, wat jammer dat ik niet in het Dt zit, deze had de postbode ook wel bij mij in de bus mogen gooien. Wat ontzettend mooi gedaan en wat een werk moet daar inzitten.
    Groeteb Aartje

    ReplyDelete
  2. Hoi Yvon,,,,
    Ooooh wat een superschattig fotolijstje...!!
    Ik keek in de brievenbus en maakte een klein sprongetje..ik dacht.."Yes"...het is aangekomen...want je had ons wel nieuwsgierig gemaakt.Het is zoooo lief !! Ik ga snel nog even een fotootje zoeken...ik hang hem in mijn hobbykamertje..dan zie ik hem elke dag!!
    Heel erg bedankt !!

    dikke knuffel ,

    Janet

    ReplyDelete
  3. Oh...wat zijn ze mooi zeg, en ik vandaag maar liggen wachten bij die brievenbus (ben bijna bevroren) maar geen post van Yvonne. Nou, morgen dan nog maar een dagje liggen haha. Groetjes, jeanet

    ReplyDelete
  4. Hoi Yvonne , ik kan je zeggen : In het echt is hij nog mooier als op de foto !! Wat een ontzettend lief kadootje heb je ons gestuurd. Erg origineel en erg mooi. Ik heb de onderste mogen ontvangen en ben er heel blij mee. Yvonne : Super bedankt voor dit lieve gebaar. Christa.

    ReplyDelete
  5. Wat een ontzettend lief idee van je om dit te doen voor je mede DT-leden.
    En ze zijn geweldig geworden, allemaal.
    Mijn brievenbus staat ook altijd open voor dit soort post hoor :))
    Groetjes Gery

    ReplyDelete
  6. Wat mooi Yvonne! daar zullen ze vast erg blij mee zijn!
    groetje,s Mandy

    ReplyDelete
  7. Zo, jij bent flink actief geweeest! Mooi gedaan, leuk om te maken en erg tof om te ontvangen!
    grtz. Colien

    ReplyDelete
  8. wat een schattige lijstjes zeg echt heel lief!

    ReplyDelete
  9. Och Yvonne, wat een mooi en heel lief gebaar!
    Je hebt ons erg nieuwsgierig gemaakt en het verrassingseffect is zeker erg aardig gelukt!
    Ik vind mijn lijstje ook super en wat een leuk idee! Jammer dat de postbode pas langskwam, toen ik al terug was van het winkelen, anders ging ik zelf ook op zoek ernaar! :D
    groetjes Ula

    ReplyDelete
  10. These are beautiful Yvonne! Im sure your friends will love them too! The card is lovely also!
    Love Pearl x

    ReplyDelete
  11. Wat een mooi idee, Yvonne! Mooi uitgevoerd ook, super!
    Kan me goed voorstellen dat de DTleden er héél blij mee zijn!

    Liefs, San

    ReplyDelete
  12. Wat schitterend Yvonne. Heel leuk orgineel cadeau.
    Ik begrijp dat je dt leden dit super vonden.
    Zal je altijd zien dat ze nu afgeprijsd zijn. hihihi zoals ik lees in je nieuwe post.
    thnx voor de tip ik ga ff kijken bij t kruidvat.

    Liefs, Lieb

    ReplyDelete
  13. super leuk idee! bedankt voor de inspiratie:0)
    grtz Jolanda

    ReplyDelete
  14. Wat heb je dit prachtig gemaakt Yvonne.

    Liefs Riet.

    ReplyDelete
  15. Wat een schitterende fotolijstje en een super leuk idee om zo iedereen te verrassen.
    Groetjes Babette

    ReplyDelete
  16. Superleuk zeg! Daar zullen alle DT-members vast heel blij mee zijn geweest!
    Groetjes,
    Chantal

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne