Tuesday 17 May 2011

Tilda-piraat en.....NIEUWS: workshop Distress


Hallo lieve allemaal,

Voor vandaag heb ik een piraten-kaartje gemaakt.
Het is een Tilda stempel van afgelopen jaar (de stempel heet Tilda with Jolly Roger).
Het afdrukje is weer ingekleurd met Distress inkt.
Het gebruikte scrappapier komt uit het Prima Marketing blokje Botanical.... (hetzelfde blokje als mijn vorige kaartje).

En dan mijn nieuwtje.....

Ik ga een paar workshops geven.

De eerste workshop gaat worden: "Inkleuren met Distress inkt".
Gerda van Ge-We Hobby heeft daarvoor ruimte bij haar winkel beschikbaar gesteld...wat lief he?
De workshop wordt gehouden op woensdagavond 25 mei aanstaande.
Het is de bedoeling dat ik de deelneemsters het inkleuren met Distress inkt ga leren.
Je gaat uiteindelijk ook een Magnoliaatje inkleuren.
Voor de workshop hoef je geen ervaring te hebben met de Distress inkt....dus als je het gewoon een keertje wilt uitproberen kan dat ook.
De workshop gaat door bij minimaal 6 deelneemsters (en die zijn er al bijna)...
Jezelf opgeven doe je door mij even een e-mailtje te sturen (e-mail-adres: zie zijbalk rechts)

En dan heb ik nog een workshop voor jullie op de planning staan:
Woensdagavond 15 juni : een vaderdag kaart/ surprise maken.
In deze workshop gaan we ook inkleuren met Distress inkt.
Ook hiervoor kun je je opgeven door mij even een e-mailtje te sturen.
Minimaal aantal deelnemers: 6 personen.


Nog even de gegevens op een rijtje:

Workshop "Inkleuren met Distress inkt:
- Datum: woensdagavond 25 mei 2011 (aanvang 19.00 uur)
- Locatie: Ge-We Hobby, Maasdijk 32A, Nederhemert-Noord
- Voor iedereen die de Distress inkt graag wil uitproberen...
- Kosten: €10,00 (incl. materiaal workshop)
- Als je zelf een waterpen/ waterbrush hebt, dan die graag zelf meebrengen.
- Aanmelden: via e-mail: phoebeez@xs4all.nl

Workshop "Vaderdag kaart/ surprise":
- Datum: woensdagavond 8 juni 2011 (aanvang 19.00)
- Locatie: Ge-We Hobby, Maasdijk 32A, Nederhemert-Noord
- Een vaderdagkaart of -presentje maken (mag je zelf kiezen)
- Enige ervaring met inkleuren met Distress is gewenst, maar niet noodzakelijk
- Kosten: €10,00 (incl. materiaal workshop)
- Als je zelf een waterpen/ waterbrush hebt, dan die graag zelf meebrengen.
- Aanmelden: via e-mail: phoebeez@xs4all.nl

Ik ben reuze benieuwd of jullie het een leuk initiatief vinden en ik hoop op voldoende deelnemers.
En ik zie er naar uit om jullie nu eens een keer in het echt te mogen ontmoeten!

Met een dikke knuffel,

Liefs,
Yvonne

8 comments:

  1. Het kaartje ziet er heel mooi uit!
    Succes met je workshops!
    groetjes,

    ReplyDelete
  2. Ik ben erbii!

    Groetjes Sanne

    ReplyDelete
  3. heel leuk kaartje hoor, helaas is het mij te ver om mee te doen met de workshop xx

    ReplyDelete
  4. Hoi Yvonne , wat gaaf dat je WS's gaat geven !! Maar waar ligt Nederhemert....???? Vast niet in de buurt van Weert. Jammer , anders was ik wel gekomen. Ik kan op het gebied van de inkt nog wel wat les gebruiken.....SUCCES !! Creatieve groetjes van Christa. PS. Je kaart is Super !!

    ReplyDelete
  5. Hoi hoi,

    wat een onwijs leuk kaartje zeg!!!!
    En wat leuk dat je die workshops ga geven!!!! Jammer genoeg is het veels te ver bij mij vandaan.... maar wens je héél veel succes maar dat gaat vast en zeker goed komen!!!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  6. schitterende kaart yvonne
    echt super
    erg gaaf dta je workshops gaat houden helaas is ge-we voor mij te ver:( anders was ik zeker gekomen
    liefs chantal & sygrid

    ReplyDelete
  7. Hoi hoi,

    Wat een leuk lief kaartje zeg.
    nog bedankt voor je reactie op mijn kaart (het is idd maja papier)
    Wat goed dat je workshops gaat geven, helaas voor mij te ver weg.
    Groetjes Sandra

    ReplyDelete
  8. Hoi Yvonne,
    Wat erg zeg! Ik was er zo zeker van dat ik al op je schitterende en zo stoere kaart heb gereageerd, bij deze dan! Super kaart met super details, erg leuk heb je zo'n schatkaart getekend. En Tildatje echt geweldig ingekleurd!
    groetjes Ula

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne