Thursday 7 April 2011

Beautiful Tilda....en welkom nieuwe volgers!

Hallo lieve allemaal,

Allereerst wil ik jullie graag vertellen dat ik echt superblij ben met alle nieuwe volgers....

Dames, ik vind het superleuk dat jullie je hebben aangemeld als volger en ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan mijn blog.
Heb je vragen, opmerkingen of verzoekjes.....mail me gerust even.
Mijn email-adres staat in de rechterkolom.

Ik heb een drukke week achter de rug.
Afgelopen zaterdag de hele dag demo gegeven bij Ge-We....het wat een heerlijke dag...veel bekende en ook nieuwe gezichten gezien en hopelijk een hoop mensen kunnen helpen.
Gisterenavond voor het eerst weer wat tijd gehad om te hobbyen....er moest immers nog een kaart klaar voor de volgende Challenge van Dutch Magnolia Lovers (komt aanstaande maandag).

Voor vandaag een kaart die ik al klaar had.
De gebruikte stempel heet "Beautiful Tilda" en is 1 van mijn 2 favorieten van de Butterfly Dreams serie.
Ik heb geprobeerd de kleuren in "Pastel + Pasen" te houden.
Ik ben best heel tevreden met het eindresultaat....


Het scrappapier is van Jack and Jill
De vlinders zijn gemaakt met een pons van Martha Stewart.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden en wens jullie allemaal nog een hele gezellige zonnige dag.
Ik ga in elk geval vanmiddag lekker in de tuin werken!

Knuffelzz
Yvonne

14 comments:

  1. een schitterend kaartje
    groetjes miranda

    ReplyDelete
  2. Leuke kaart geworden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een afdrukje van deze Magnolia heb, maar dat het juist niet 1 van mijn favoriete was. Maar nu vind ik haar toch wel erg schattig. Groetjes Marjo

    ReplyDelete
  3. Wow prachtig kaartje zeg

    *Kus Patries*

    ReplyDelete
  4. wow wat een plaatje zeg , dat heb je mooi gemaakt zo groetjes christa

    ReplyDelete
  5. Hallo Yvonne,
    En of ik je kaartje MOOI vind...ik vind je kaartje helemaal GEWELDIG....met Magnolia, strik, bloemen en vlinders en al....SUPER.
    Liefs Wilma

    ReplyDelete
  6. Hoi Yvonne , mooi kaartje is dit !! Heel veel mooie details....vlinders , strik , bloemen. Ik vind Tilda erg lief , alleen ik vind haar voetje zo raar.....Creatieve groetjes van Christa.

    ReplyDelete
  7. heel lief kaartje en ik ben benieuwd naar de nieuwe challenge xx

    ReplyDelete
  8. Zooooooooo, die is echt gaaf!!!
    Groetjes,
    Diane

    ReplyDelete
  9. Heel erg mooi geworden! Dit is ook 1 van mijn favo's van de nieuwe serie. Ik heb "haar" nog niet, maar zit er wel aan te denken om deze aan te schaffen.

    Groetjes, Sandra

    ReplyDelete
  10. Wat een lieflijke en schitterende kaart, Yvonne. Frisse kleurtjes en subtiele details.
    groetjes Ula

    ReplyDelete
  11. Wat een lief en mooi kaartje! Helemaal leuk!

    Groetjes Agnetha

    ReplyDelete
  12. Hallo Yvonne,
    Dank je wel voor je complimenten op mijn blog en ik moet je gelijk weer de complimenten terug geven want jij maakt oo prachtige dingen. Ben gelijk volger geworden.
    Groetjes Judith

    ReplyDelete
  13. Wauw wat een prachtige kaart !
    echt superlieve kleurtjes heb je gebruikt
    en zo mooi ingekleurd !!

    x Sam

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne