Sunday 16 January 2011

Happy Birthday!

Hallo lieve allemaal,

Vandaag weer een kaartje met een stempel uit de nieuwe collectie van Magnolia.
Ook deze keer kon ik het niet laten er een paar te bestellen bij Ge-We en als het goed is komen ze maandag binnen.....oeeehhhh...ik kan bijna niet wachten!!!

Voor de kaart van vandaag heb ik 2 van de nieuwe stempels gebruikt (uit de kit):
Tilda with Balloon en de tekststempel Happy Birthday.
Het scrappapier is uit het Kars blokje Country Rose.
De randpons is een oude bekende (het blijft 1 van mijn favorieten!) de Doily Lace van Martha Stewart en de takjes zijn op wit glitter papier uitgeponst met een Nellie Snellen Floral-pons.

Het kant is met smal dubbelzijdig tape op de kaart geplakt en daarna heb ik er wat zilver-glitter overheen gestrooid. Misschien hadden jullie het ook al gezien, maar het stukje kant aan de rechterkant ben ik vergeten (oeps)...
Inmiddels is dat natuurlijk al verholpen, maar met de avond kon ik geen mooi nieuw plaatje meer schieten...dus doen we het er maar mee...ha ha...
De blauwe bloemblaadjes heb ik voorzien van druppeltjes Glossy Accents. Als dat is opgedroogd, ziet het er uit als leuke dauwdruppeltjes.
Op de Ballon heb ik eerst een beetje Stickles aangebracht en daar na de hele ballon voorzien van (ook) een laagje Glossy Accents.
Het afdrukje zelf is ingekleurd met Distress inkt.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden en wens jullie alvast allemaal een hele fijne zondag.

Met een dikke knuffel,
Yvonne

4 comments:

  1. Hoi Yvonne,
    Wat een vrolijk kaartje is dit! Je hebt lieve kleurtjes gebruikt. Ik vind die nieuwe serie van magnolia helemaal geweldig.

    groetjes, Claudia

    ReplyDelete
  2. schitterende kaart yvonne
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    ReplyDelete
  3. Wat een mooi kaartje!
    Zo'n mooi papier en het past er ook nog zo ged bij.
    Groetjes Justine

    ReplyDelete
  4. Het is een geweldig mooi kaartje geworden!
    groetjes,

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne