Saturday 24 July 2010

Tilda de kleine zeemeermin...

Hallo lieve allemaal,

Vonden jullie het ook zo heerlijk dat "koele" dagje van gisteren?
Ik heb lekker alle ramen open gezet en het hele huis weer eens goed gelucht!

Voor de kaart van vandaag heb ik weer een stempel uit de nieuwe collectie van Magnolia gebruikt, de stempel heet "Little mermaid Tilda" en het mijn echt mijn absolute favoriet van deze collectie! 
Tja...sprookjes hè.... altijd leuk, toch?

Het stempelplaatje heb ik weer ingekleurd met distress inkt.
Omdat er geen "zeegroen" kleur bestaat bij de Distress inkt, heb ik daarvoor 2 kleuren gemengd, namelijk
Pine Needles + Broken China.
Verder heb ik gebruikt:
-  de Drippy Goo pons van Martha Stewart,
- scrappapier van Magnolia en Prima Marketing,
- wat brads, bloemen, touw, een paar bedels/kralen,
- Joy plakparels,
- Flower soft
- Stickles om Tilda een echt "vissig" uiterlijk te geven en
- de Divine Swirls Embossing folder van Cuttlebug, welke ik voor de verandering eens met de achterkant naar boben heb gebruikt.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden!

De winnares van de blogcandy heeft zich nog niet gemeld...
De winnares van de "50 volgers"- blogcandy, Daisy, heeft zich nog steeds niet gemeld.
Als ik morgen om 17.00 uur nog geen bericht van haar heb ontvangen, zal ik morgenavond een nieuwe winnares trekken.....
dus....wie weet maak je alsnog kans op de candy!

Verder heb ik natuurlijk nog tot 31 juli de "10.000 bezoekers"-blogcandy  lopen waar je nog aan mee kunt doen.

Dikke knuffel,
Yvonne

5 comments:

  1. Wauw, wat een prachtkaart!
    Een waar kunstwerkje op zich.
    Fantastisch gedaan.

    -xxx- Myriam

    ReplyDelete
  2. schitterend kaatrje yvonne
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    ReplyDelete
  3. Een heel geslaagd kaartje! Lekker zee-ig, sprookjesachtig, heel mooi gedaan!
    groetjes,

    ReplyDelete
  4. wat prachtig ! GR Joyce

    ps ik heb een leuke blogcandy een silent setter

    ReplyDelete
  5. Wat schitterend, en ook de dingen die je erbij hebt gebruikt zo passend allemaal. Geweldig!

    Groetjes,
    Diane

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne