Friday 31 July 2009

Eindelijk weer eens een nieuw kaartje....Finally a new card...

Hallo allemaal,

Ik ben de laatste tijd erg druk geweest met een opdracht voor kaarten van ACE. De verkoop van mijn kaarten loopt erg leuk en ik heb de laatste maanden in totaal al meer dan €100,00 kunnen overmaken naar ACE! Degenen die daaraan hebben bijgedragen bij deze super bedankt!
Het kaartje dat ik deze keer gemaakt heb is met een Magnolia stempel (Tilda) uit de Butterfly-collectie. Ingekleurd met copic markers....zo leuk om te doen!!! Je ziet het op de foto niet zo goed, maar de vleugeltjes zijn bewerkt met stickles wat een leuk glinsterend effect geet.
De tekststempel is van Marianne Design en de roosjes komen uit mijn eigen winkeltje.
Voor de achtergrond heb ik een paar ovalen gebruikt en die in stukjes op de kaart geplakt.... eigenlijk heel simpel, maar vind het zelf wel een leuk effect hebben....

Hello Everybody,

Lately I have been very busy making cards for ACE and I am happy to tell you I earned over €100,00 over the last months by selling cards. Of course all went to ACE. Thanks for your support!
For the card I made today I used a Magnolia stamp (Tilda from the Butterly collection), coloured with my new copic markers....so much fun to do!!!! Not so clear on the pic, but I put some stickles on the wings for that glitter-efect. For the background I used 3 ovals which I cut into pieces...quite simple, but I like the effect it has. Finally some flowers and stripes added and...voila!

Love, Yvonne

5 comments:

  1. hoi Von ...

    ik dacht al, waar blijft je nieuwe kaart !!!
    Maar ik snap het en vind het helemaal toppie
    dat je al zoveel hebt verkocht voor jouw goede
    doel ... je bent een toppertje enne oja ...
    je kaart mag er weer wezen, hoor ... ben een
    beetje verliefd op die stempel, maar wat wil je
    ook, tis een vlindertje, hè ...

    knuffie,
    Monique

    ReplyDelete
  2. Hoi Yvonne

    Wat een verschrikkelijk leuke kaart. Dit is echt een van mijn favoriete magnolia's. de kleuren zijn ook erg mooi afgestemt. kortom een plaatje !!

    Liefs Nicole

    P.s: ik ben je volger geworden ;-)

    ReplyDelete
  3. Hoi Nicole,
    Wat super leuk dat je volger bent geworden....daar ben ik echt trots op!
    Groetjes,
    Yvonne

    ReplyDelete
  4. Hoi Yvonne,

    Ik ben helemaal niet zo'n Magnolia fan, maar deze vind ik toch echt heel erg leuk.
    Zo leuk, dat ik meteen maar 'n volger ben geworden hihi.

    gr.Rossi

    ReplyDelete
  5. Hoi Rossi, Dank je wel voor je leuke reactie! en welkom als volger...superleuk!
    Ik was ook helemaal geen magnolia-fan, tot ik de eerste inkleurde.....er zitten echt hele leuke stempels tussen en vooral inkleuren met copics is heel leuk om te doen!
    Groetjes,
    Yvonne

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne