Thursday 11 June 2009

Sweet wishes...

Op deze regenachtige dag weer een kaartje....
Dit keer gemaakt met een stempel van Penny Black, 1 van mijn favoriete stempelmerken.
Ik heb hem ingekleurd met aquarel. Het tekststempeltje is van Hero Arts. De randpons is van Fiskars.
Vandaag ook mijn webwinkeltje geopend (:link zie kolom rechts)... het was een hele klus, maar ben best tevreden met het resultaat....nu maar hopen mensen de spulletjes zo leuk vinden dat ze ze ook willen kopen.
Ik heb er ook een aantal kaarten op gezet; de opbrengst van de verkoop gaat naar ACE-Shin.

It rained so much today... so I stayed in (except for the doggie-walks) and made this card. The mice-stamp is from Penny Black, one of my favourite brands....oh how I love their images! The image is watercoloured. The text-stamp is from Hero Arts.

2 comments:

  1. hoi Von,

    ik heb je kaarten ook even bewonderd ... ze zijn prachtig. Hoop dat je er snel een heleboel zult verkopen voor dat prachtige doel.

    Heb je mijn lijstje al ontvangen ?

    knuffeltje van Monique

    ReplyDelete
  2. hoi Yvonne
    Ik heb je gevonden. Je hebt er leuke kaarten opgezet joh, erg lief allemaal.

    Ik ben meteen volger geworden van je zodat ik nog s terug kan komen om je kaarten te bekijken.

    groetjes Erika

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne