Friday 8 July 2011

You are my best friend.....en de blogcandy loopt nog maar t/m. morgen


Hallo lieve allemaal,

Yes.....de 200ste volger gepasseerd! Helemaal super en jullie allemaal superbedankt daarvoor!
De blogcandy gaat er dus dit weekend zeker uit....  en.... nog beter.... maandag plaats ik de volgende (een kleintje) candy... als beloofd.
Als je nog mee wilt doen met de 200-volgers-candy, klik dan hier. In de candy zitten o.a. een embossingfolder van Cuttlebug en embellishments van K&Company.

Verder....
Ik heb twee heerlijke dagen achter de rug.....ik heb mezelf namelijk een paar dagen "vrij" gegeven en heb dus geen stofzuiger of werk aangeraakt... dat was lang geleden en ik vond het heerlijk!
Lekker uitslapen, wandelen en knuffelen met de hond, luxe belegd broodje gekocht voor de lunch, met een boek buiten in het (komen en gaande) zonnetje, vandaag een ritje naar de hobbywinkel en een paar uurtjes hobbyen.....wat een luxe en (zelf)verwennerij zeg!
Jammer alleen dat de tijd zo snel gaat...hi hi....

In de hobbywinkel (Ge-We) kwam ik er achter dat de Knotsgekke Kaartdagen in Den Bosch er ook al weer snel aan zitten te komen (half augustus) en ik kan jullie bij deze alvast meedelen dat ik dan ook weer van de partij zal zijn. Ik weet alleen nog niet welke datum ik er zal zijn. Ik denk dat het demo Distress inkt gaat worden.

Mijn Lili of the Valley kaartje is (nog steeds) bijna klaar en heb ik even laten liggen voor het kaartje dat ik vandaag met jullie deel.... hopelijk vinden jullie dat niet erg  ;-)

Voor de kaart van vandaag heb ik het scrapblokje "Romantic Flowers" van Kars gebruikt.... ik ben echt helemaal verliefd op deze prachtige, vrolijke kleurtjes! Bovendien zitten er een paar glittervelletjes in het blokje en tja, als het maar glittert....oooeeehhhhh....dan vind ik het dus meestal al meteen mooi...... (een ekster noemen ze dat geloof ik ...ha ha...).



De stempel is van Penny Johnson (Stampavie) en heet Blossom Birds....ook al zo'n schatje en het leuke is dat de Distress inkt-kleurtjes perfect aansloten bij het scrappapier...ik heb niet eens een kleurtje hoeven te mengen!
De blaadjes zijn lichtjes aangezet met Glossy Accents.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden en kijk weer uit naar jullie reacties!

Dikke knuffel,
Yvonne

11 comments:

  1. Wat een mooi kaartje!!! Heerlijk zo effe 2 daagies doen waar je zin in hebt, je heb helemaal gelijk, af en toe moet je jezelf een beetje kietelen!!
    Fijn weekend!! (of moet je nu al je werk weer in gaan halen en heb je het reuze druk..haha)

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  2. OOh Yvon...wat heerlijk om te lezen dat je een paar fijne dagen hebt gehad!! Moet je vaker doen meid!! (ik weet het..dat lukt niet altijd..)Ken het heeel goed! Ze zeggen dat ook vaak tegen mij en ik knik dan wel van ja...maar er komt eigenlijk nooit van :(
    En als ik het zou plannen dan komt er wel weer wat anders wat nog moet...Maar goed...je kaart is weer super!!!
    En ik neem aan dat je wel snel weer een nieuwe kaart plaatst want als je bij Gerda bent geweest komt je vast niet met lege handen thuis hihihi...

    Liefs Janet

    ReplyDelete
  3. Goed dat je jezelf verwend hebt! Dan kan de batterij weer even opladen. Het kaartje is helemaal super! Ik vind dit papier ook geweldig! Ik lijkt wel een beetje Pip. Ik ga ernaar op zoek.

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  4. Wat een schitterende kaart. En ja ik ken het, ik heb een beetje een papier tik en vind ook bijna alles mooi en zeker als het glittert. Groetjes, Anita

    ReplyDelete
  5. Een heel mooi kaartje! En je hebt goed gebruik gemaakt van je vrije dagen!
    groetjes,

    ReplyDelete
  6. mooi kaartje zeg en lekker hé een paar dagen ff niets doen, knapt een mens zo lekker van op!

    ReplyDelete
  7. Wat een mooi kaartje Yvonne. En dat is heerlijk, even niets hoeven doen!
    Fijn weekend, gr-jes Mariken.

    ReplyDelete
  8. oooh wat een schattig kaartje zeg, heeeeeel er mooi en lief, schitterende kleuren ook.

    lieve groetjes
    angelique

    ReplyDelete
  9. schitterende kaart yvonne
    erg leuk gedaan
    wij hebben het paperpadje van kars ook
    liefs chantal & sygrid

    ReplyDelete
  10. schattige kaart en heerlijk dat je zo genoeten hebt van je vrije dagen, gewoon lekker vaker doen hoor xx

    ReplyDelete
  11. Ik ben ZO jaloers op jouw mooie kaarten allemaal! :) Prachtig werk, echt. Als ik er zo eentje zou krijgen, zou ik het inkaderen (is toch zonde om zoiets moois zomaar in een schuif of doos te steken, niet?) xxx

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne