Saturday 2 July 2011

Luie dag.... Lazy day.....

Hallo lieve allemaal,
Gisteravond zat ik me echt te verheugen op een lekker lui weekend en daaruit is dit kaartje ontstaan....
En.....eens een keertje een heel simpel kaartje.

Het scrappapier is van Papermania en heet "Birdsong", een leuk 15x15cm blokje met allemaal zomerse patroontjes. Voor deze kart heb ik de blauwe boom gebruikt, maar er zit ook nog groen/bruine en een oranje versie in het blokje.... lekker makkelijk als je eens een eenvoudig kaartje wilt maken.
De boom is opgeleukt met alleen een paar strass steentjes.
De grasrand is een Martha Stewart randpons, het afdrukje van de hond is een Penny Black stempel en de tekst stempel is geloof ik van Hero Arts.

Mijn lekker lui weekend is inmiddels niet meer zo lui want we hebben alweer een aantal (leuke) dingen op  het programma staan....ook heerlijk!

Ik wens jullie allemaal een heel fijn, als het een beetje meezit zonnig, weekend!

Dikke knuffel,
Yvonne

16 comments:

  1. heel leuk kaartje ,lekker lazy, geniet van je weekend xx

    ReplyDelete
  2. Jij mag hem dan simpel vinden...ik vind hem héél leuk...
    Liefs Joke

    ReplyDelete
  3. Hoi hoi,

    wat een onwijs leuk kaartje!!!!!! Wat een leuke stempel zeg!
    Fijn (minder lui) weekend!!!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  4. Ohhh, ik vind hem leuk !!! Heerlijk lui liggen, PB hondje blijft toch altijd leuk ! Ik wens je een prettig weekend, groeten Caroline

    ReplyDelete
  5. Wat een leuk kaartje en wat een grappige stempel.

    Fijn weekend.

    http://creaastrid.blogspot.com/

    Groetjes Astrid.

    ReplyDelete
  6. oh wat een scheetje is dit weer zeg, zo lief! Mooi dat groene lint erbij lekker zomers!

    ReplyDelete
  7. Wat een ge-wel-dig kaartje, echt superleuk!!
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  8. erg leuk kaartje hoor, fijn weekend
    liefs
    angelique

    ReplyDelete
  9. Ha, je bent helemaal uit je dipje, niet?
    Leuk kaartje.
    groetjes,

    ReplyDelete
  10. Wat een lief kaartje!
    Fijn weekend, gr-jes Mariken.

    ReplyDelete
  11. Hoi Yvonne!

    Wat een super leuke kaart heb je gemaakt zeg.
    Ziet er goed uit.

    Liefs mariska

    ReplyDelete
  12. Wat een prachtkaart, Yvonne! Super!

    Groetjes, Sandra

    ReplyDelete
  13. Wat een schitterend kaartje en wat heb je de boom mooi opgeleukd.
    Groetjes Babette

    ReplyDelete
  14. Hihi, dit afdrukje is werelds!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  15. schitterend kaartje yvonne
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    ReplyDelete
  16. Och , wat ligt hij daar lief , dat schattige hondje !! Mooi gemaakt , Yvonne. Ik hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen luieren afgelopen weekend. Creatieve groetjes van Christa.

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne