Saturday 30 July 2011

Phoebeez-blogcandy-marathon: candy nr. 3!


Tatatataaaa...
En daar is íe dan...de 3e blogcandy in de Phoebeez-blogcandy-marathon....

Wat zit er deze keer in de candy:
- een deja view scrapblokje (met die-cuts)
- Diverse embellishments: bloemetjes, stickers, fotohoekjes (van stof gemaakt van Making Memories), lint (van Marianne Design), een rub-on-roller en lint.
-
Ik hoop dat je deze "blauwe" candy leuk vinden!

Om kans te maken op de candy hoef je alleen aan alledrie de volgende  regeltjes te voldoen:

1. volger zijn of worden van mijn blog +
2. een plaatje van de candy in de zijbalk van je blog zetten met een link naar de candy +
3. een leuke reactie achterlaten onder deze blogpost.

Je kunt meedoen tot en met 13 augustus 2011.

Kort daarna trek ik een winnares en plaats ik de volgende blogcandy.

Heel veel succes allemaal!

Groetjes,
Yvonne

19 comments:

  1. Hallo Yvonne, je blog lijkt wel een snoepwinkel. Leuk weer deze blauwe candy.
    Ik denk dat je je tekst nog even aan moet passen. Er staat dat hij loopt tot 13 juli, maar die ligt al achter ons..
    Ik ga je in mijn sidebar zetten en je snapt ik doe graag mee.
    Groeten Aartje

    ReplyDelete
  2. Nou, daar gaan we weer! De aanhouder wint! Wat heb je weer een leuke candy voor ons bij elkaar verzameld! Lief dat je ons weer allemaal de kans geeft zulke leuke knutselspulletjes te winnen.

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  3. Leuk Yvonne, ik wil wel meeloten voor deze blauwe candy!! Heel gaaf! xx Marianne

    ReplyDelete
  4. Hoi Aartje,
    Dank je wel voor je opmerking! Ik heb het meteen aangepast...het moest 13 uagustus zijn...oeps...
    Groetjes,
    Yvonne

    ReplyDelete
  5. Hi Yvonne,

    what a wonderful blue candy. Thanks for the chance to win that beautiful stuff.

    Hugs, Uta

    ReplyDelete
  6. Heej Yvonne, Ik doe graag mee! Ik vind blauw en groen altijd heel mooi op mijn kaarten en pak hier dan ook snel naar. Dus een blauwe candy! SUPER!!!! Bedankt voor de kans. Groetjes, Anita Kaartenboetiek

    ReplyDelete
  7. Wat een onwijs leuk blauwe Candy geef jij weg!! Wij zijn gek op blauw.
    We willen graag een kansje wagen.
    Groetjes Astrid & Larissa

    ReplyDelete
  8. Jeetje, Yvonne... Wat een verwennerij, zeg!
    Lief dat je dit voor ons doet! En blauw is mijn lievelingskleur, dus ik doe graag mee!
    :-D

    Groetjes, Sandra

    ReplyDelete
  9. Hoi Yvonne
    Ik was al een trouwe volgster dus dat zat al goed. Je candy staat al mooi op mijn blog en nu iets over je candy.
    BLAUW IS HELEMAAL MIJN KLEUR!!! ooh wat zou ik die graag willen winnen!! ben dol op cadeautjes... wat lief trouwens dat je zoiets weggeeft. Zulke mensen moetsen er meer zijn op deze wereld. Het lijkt mij alleen erg moeilijk om te kiezen WIE hem krijgt, maarja dat hoef ik gelukkig niet te doen, ik hoop alleen dat IK het word hihi. succes met je mooie kaarten en tot snel weer!
    Groeten Judith

    ReplyDelete
  10. Wow Yvonne. Another wonderful giveaway. I would love to have a chance. I've linked you giveaway to my sidebar and I am also a long-time follower of your blog.
    Hugs, Rosalee

    ReplyDelete
  11. Wauw, alweer van die leuke spulletjes te winnen! Ik doe graag weer mee!
    grtz.Colien.

    ReplyDelete
  12. Wat een supercandy. Gaaf zo in de kleur blauw. Groetjes Marjo

    ReplyDelete
  13. Hoi Yvonne,
    Ook ik doe héél graag met met de 3e candy verloting, volger ben ik al een tijdje en bedank je dat we mee mogen doen aan deze marathon.
    Groetjes van Anja / scrappingann

    ReplyDelete
  14. Hoi Yvonne,
    een nieuwe volger...............
    Natuurlijk wil ik graag meedoen, wat een leuke candy!!!
    Liefs Rachel

    ReplyDelete
  15. Ik doe graag mee. Nu maar hopen en duimen dat ik het win.
    Groetjes lisandia

    ReplyDelete
  16. Altijd een uitdaging vind ik om met blauw te gaan werken
    Leuke candy

    groetjes Carol

    ReplyDelete
  17. oh ik doe graag weer een poging! Staat inmiddels op mijn blog en volger was ik al, spannend!

    ReplyDelete
  18. Hoi Yvonne,

    Wat een gave magnolia kaart zag ik net op je site. Hoop dat ik ooit zo goed ga worden. Wil graag een poging wagen voor de candy.

    Groetjes Johanna

    ReplyDelete
  19. Hoi Yvonne
    is de candy tot 13 aug. of tot 30?? want ik heb op mijn blog staan 13 aug, net zoals in jou omschrijving...
    Groeten Judith

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne