Friday 15 July 2011

Exploring Tilda....


Hallo lieve allemaal,

Zijn jullie gisteren ook compleet verzopen? Hier heeft het de hele dag gegoten.
Phoebe was er helemaal niet blij mee, maar ja, wat kun je anders verwachten van een "Princes"???
Voor haar zit er maar één leuke kant aan regen en dat is afgedroogd worden, om de één of andere reden vind ze dat helemaal fantastisch...gekke hond.

Echte Hollander als ik ben ben ik in elk geval superblij met het zonnetje vandaag.
Het hele huishouden zit er net op en alles blinkt weer in huis.
Zometeen, als ik dit berichtje aan jullie heb geplaatst, gaat deze "jonge"dame heerlijk uit de wind in het zonnetje zitten!
Ik heb al een paar Cards Only en het Magnolia-magazine klaar liggen om straks lekker op 't gemakkie door te bladeren!



Goed, daarom gauw over naar mijn kaartje van vandaag.
Nog even eekeer een stempel uit de Rainbow-collectie van Magnolia. Deze stempel heet Explore Tilda.
Het gebruikte scrappapier is ook van Magnolia, evenals de takjes-pons.
Het taartkleedje is gemaakt met de Cheery Lynn stans French Pastry.

Vraagje....
Heeft een van jullie de ronde Kiwi Spirit Doiley stans van Cheery Lynn of een kaart ermee gemaakt? Ik eigenlijk heel ben benieuwd hoe een kleedje daarmee gemaakt in het echt eruit ziet..... het groene plaatje van de stans zegt nu eenmaal niet zoveel over hoe hij stanst... vind ik.

Allemaal nog een hele fijne zonnige middag!

Knuffelszz,
Yvonne

8 comments:

  1. heerlijk dat zonnetje weer :)
    alhoewel het wel lekker freubelweer was met die regen....
    Maar je kaartje is superleuk!
    mooie takjespons zeg!!
    geniet lekker van de zon!
    groetjesssssss

    ReplyDelete
  2. Prachtig kaartje en schitterend ingekleurd.
    Groetjes Babette

    ReplyDelete
  3. schitterende kaart yvonne
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    ReplyDelete
  4. heerlijk hé als je huis lekker fris en fruitig is! En wat een mooi kaartje heb je weer,lief!
    Nou ik heb lekker genoten van het zonnetje vandaag hoor, dat ge-sop kwam mijn neus uit!

    ReplyDelete
  5. Ik hoop dat je genoten hebt van de zon want het regent hier alweer... balen!
    Je kaart is weer super mooi, hele mooie details!
    Fijn weekend, Marlies

    ReplyDelete
  6. Fijn dat het weer wat opgeknapt is, daar kun je heerlijk van genieten! Mooie kaart heb je weer gemaakt!
    Goed weekend en op naar een zonnige week :)
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  7. Oooh wat een mooi kaartje heb je gemaakt zeg!
    Ziet er super uit!

    Liefs mariska

    ReplyDelete
  8. Wat een super schattig kaartje en mooi gekleurd! Heel leuk gemaakt!

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne