Monday 18 July 2011

Dutch Magnolia Lovers Challenge #12... Zomerpret/ Summertime!

Hallo lieve allemaal,
Vandaag heb ik voor jullie mijn DT bijdrage aan de 12e Challenge van Dutch Magnolia Lovers.
Deze keer had ik de eer om de Challenge te mogen verzinnen.
Met het oog op de zomervakantie leek het me wel leuk om de Challenge daarop aan te passen en dus is het het volgende geworden:

Zomerpret! / Summertime!

De opdracht: leef je helemaal uit binnen dit thema...alles mag!




Voor de kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
- 6 verschillende Magnolia-stempels
- scrappapier van DCWV: het blok heet "The Pocket full of Possies"


De afdrukjes zijn ingekleurd met Distress inkt.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden!

Oh ja...ik vroeg jullie vrijdag naar een voorbeeld van de Cheery Lyunn Kiwi Spirit Doiley...
Ik heb het filmpje van de stans op YouTube gevonden...Astrid, bedankt voor de tip.
Ik ben blij dat ik hem nog niet gekocht had want na het zien van het filmpje vond ik hem toch minder mooi dan verwacht...zo zie je maar...bedankt voor jullie hulp!!!

Dikke knuffel,
Yvonne

13 comments:

  1. hey Ivon,

    Je kaart is weer super maar ben je niet een beetje te vroeg?
    Ik zie de challenge nog niet op DML blog?

    Groetjessss Janet

    ReplyDelete
  2. Super mooi kaartje! Geweldig tafereeltje heb je gemaakt!
    groetjes,

    ReplyDelete
  3. Wat een geweldig kaartje heb je ervan gemaakt! En wat een details! Super.
    Groeten Miranda, www.laulijn.nl

    ReplyDelete
  4. Prachtige kaart,super stempels,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    ReplyDelete
  5. Lekker warm zonnetje en een warm zeebriesje, dat ik mis ik nu ook best erg!
    Super uitdaging en prachtig kaartje, Yvonne. Het ziet er erg mooi en gezellig uit.
    groetjes Ula

    ReplyDelete
  6. Je kaartje is echt schitterend mooi.

    Groetjes van Ineke

    ReplyDelete
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, met mooie vrolijke kleuren. Heel erg mooi ingekleurd.

    Groetjes Astrid.

    ReplyDelete
  8. Geweldige kaart! Prachtige details en het geeft een heerlijk zomers gevoel!

    Groetjes, Johanna

    ReplyDelete
  9. Wat een heerlijke zomerse kaart heb je gemaakt.

    gr. Silvia.

    ReplyDelete
  10. Prachtig kaartje zeg!!!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  11. Hallo Yvonne,
    Meteen even bij je kijken naar Phoebe, maar wat schetst mijn verbazing, geen foto van Phoebe. Jammer. Maar leuk dat jij ook een cockertje hebt, het zijn ook wel schatjes toch!
    Over je kaart alleen maar lof, maar ja jij zit tenslotte ook in het designteam, dan verwachten wij hobbyisten ook wat van je. Knap toch hoe jullie altijd weer die mooie kaarten maken. Wij doen ons best en streven ernaar om het net zo mooi te doen als jullie van het DT.
    Veel groetjes, Hilde en Petra

    ReplyDelete
  12. Wat een prachtig projectje heb je weer gemaakt! Gaaf met al die Magnolia-stempels, mooie combi! Hiervan wordt je helemaal vrolijk :)
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  13. Dit kaartje is echt helemaal geweldig.
    echt heel erg gaaf de kleuren oohhh heel mooi bij elkaar gecombineerd super.
    Liefs wilma

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne