Monday 11 July 2011

Phoebeez-Blogcandy-marathon: Candy nr. 1


Hallo lieve allemaal,

Een paar weken geleden had ik het al aangekondigd....ik heb mijn hobbykast opgeruimd en spulletjes welke ik over heb, verdeel ik over een aantal (kleine) blogcandies.

Als beloofd, vandaag de blogcandy nr. 1
In de candy zit o.a.
- een K&Company blokje scrappapier,
- een scrapblokje Deja Views (met een paar vel die-cuts teksten/ alfabet)
- een zakje embellishments,
- rub-ons en
- stickervellen.

Om kans te maken op de candy hoef je alleen aan de volgende 3 regelttjes te voldoen:
1. volger zijn of worden van mijn blog +
2. een plaatje van de candy in de zijbalk van je blog zetten met een link naar de candy +
3. een leuke reactie achterlaten onder deze blogpost.

Je kunt meedoen tot en met 24 juli 2011.
Kort daarna trek ik een winnares en plaats ik de volgende blogcandy.

Heel veel succes allemaal!

Dikke knuffel,
Yvonne

25 comments:

  1. Leuk dat je weer wat spulletjes beschikbaar stelt! Ik doe weer mee!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  2. Hai Yvonne,

    Wat geef je weer voor leuke spulletjes weg! Bedankt voor deze superkans!
    Hou je blog in de gaten hoor :D

    Greetz Monique

    ReplyDelete
  3. Thanks Phoebeez, I have added your candy to my sidebar. Thanks for the chance :O) Hugs! Leah Ann

    ReplyDelete
  4. jaa leuk ,superr toppiee, altijd leuk wat nieuwe spulletjes, wie wil dat nou niet xx

    ReplyDelete
  5. Hoi! Wat een ontzettend leuke candy. Helemaal super. Ik doe graag mee. Bedankt voor de kans. Groetjes, Anita

    ReplyDelete
  6. wat lief van je om er zo'n geweldige candy van te maken. ik ga hem op mijn blog zetten hoor. en volger was ik natuurlijk al. kom regelmatig naar al je moois kijken.
    groetjes miranda

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke candy!! Natuurlijk wil ik ook wel een kansje wagen. Ik was al volger van je blog en heb je candy in mijn sidebar gezet. Lieve groetjes,
    Marianne

    ReplyDelete
  8. So lovely candy, dear!! Thank you a LOT for a chance to win!
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Wauw! Wat een gave candy geef je weg Yvonne.
    Volger was ik al. En ik heb je candy in mijn blog gezet hoor.

    Liefs mariska

    ReplyDelete
  10. nou je zet er vaart achter haha wel leuk, doe graag een gok mee, staat al op mijn blog hoor, spannend weer!

    ReplyDelete
  11. How sweet of u!! thanks so much..put it on my blog sidebar

    ReplyDelete
  12. Doe graag weer mee, kan altijd wel wat leuke spulletjes gebruiken. Zal het direct op mijn blog zetten.
    Groetjes Babette

    ReplyDelete
  13. Super dat je ons weer de gelegenheid geeft om leuke spulletjes te winnen. Erg leuke candy, dus ik doe graag mee.
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  14. hihi, als je het inderdaad niet erg vindt, dan doe ik weer mee! Ook deze candy is niet te versmaden!
    groetjes,

    ReplyDelete
  15. Hi Yvonne. Wonderful giveaway you have going there. I would love to have a chance. I've linked your giveaway to my sidebar and I am already a follower. Thanks for the chance
    Hugs, Rosalee

    ReplyDelete
  16. Thanks for the chance to win this lovely candy! You are so generous! Hugs from Italy!

    ReplyDelete
  17. Ha Yvonne, wat een leuke candy zeg, gelukkig ben ik optijd terug van mijn internetloze vakantie om me nog aan te melden, zo'n kans op een leuke candy wil ik natuurlijk niet missen
    Volger was ik al en ik ga je in mijn sidebar zetten.
    Groetjes Aartje

    ReplyDelete
  18. Lovely lovely candy! Thanks for the chance to win! I posted your gifts on my sidebar http://kitikas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Hi! :))) Thanks for the chance to win this lovely candy!
    Have a great day,
    Ghanima

    ReplyDelete
  20. Your candy just awesome! Thanks and thanks for the chance to win! I really want to be the lucky winner. Linked candy on my sidebar and I'm your follower.

    ReplyDelete
  21. Helemaal leuk! Ik doe graag mee en waag een gokje! Leuke spulletjes waar ik zeker te weten leuke kaarten mee kan maken!

    Lieve groetjes van Marieke

    ReplyDelete
  22. Great candy!
    Thanks for the chance to win!
    Przy-Kominku.blog.onet.pl

    ReplyDelete
  23. Hoi Yvonne, ik ben ook meteen volger geworden van je. Want we hebben toch al een band met elkaar vanwege onze cockertjes en dan onze liefde voor Magnolia niet te vergeten.
    Als ik dan ook nog mee kan doen aan deze leuke candy, dan is dat een leuke bijkomstigheid.
    Veel groetjes, Hilde & Petra

    ReplyDelete
  24. Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog. Wat te gek dat je een candy weggeeft. Daar wil ik uiteraard kans op maken!

    Groetjes Nathalie

    ReplyDelete
  25. Hallo Yvonne,

    Ik kwam toevallig op je blog terecht met mooie creaties.
    Ik zou graag een kansje wagen voor die leuke candy! Ik ben volger geworden en plaats je plaatje met link in de sidebar van mijn blog!

    Groetjes Marianne

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne