Friday 1 July 2011

Little pirate.....


Hallo lieve allemaal,

Jullie denken vast....we horen zo weinig van Yvonne/ Phoebeez....
Klopt helemaal!
Ik heb echt in een crea-dip gezeten de laatste paar weken.

Kennen jullie dat...je begint vol enthousiasme aan een nieuw afdrukje en dan gaat het al mis....dus nieuw afdrukje inkleuren. Vervolgens kom je er achter dat je geen leuke lay-out kunt verzinnen, de juiste embellishments niet kunt kiezen en je papier matcht ook al niet zoals je wilt.....
Bij mij eindigt het dan in surfen over het internet, bij andere blog gaan zitten neuzen of een programma kijken op uitzendinggemist.nl.
En dus het resultaat: je begint om, laten we zeggen, 20.00 uur en rond 22.30 uur kom je erachter dat je dus helemaal nog niks gemaakt/ gedaan hebt.
Dan intussen wel "gelukkige"bezitter van vierkante oogjes van je beeldscherm, platte billen van het lange zitten en een stijve nek van het turen....dat was weer een produktieve avond...ahum.....
Nou, zo had ik er dus een heleboel op een rij!

De hitte begin deze week deed er ook niet veel goed aan.....hebben jullie het ook zo warm gehad?
De vrijdag ervoor had Phoebe nog een afspraak met de tondeuse gehad...mooi op tijd dus....heerlijk om hond te zijn...je hoeft helemaal niets te doen behalve lief te zijn en lekker te luieren....is dat nu wat ze noemen "a dog's life"????

Ik heb zelf meer tijd binnen doorgebracht dan buiten.
En ik heb, heel slim.... onze koelkast ontdooid en schoongemaakt....dat was tenminste heerlijk koel! ha ha...

Goed,
Vandaag dus eens hoog tijd om een paar "halffabrikaatjes" om te toveren in heuse kaartjes en om mijn bijdrage voor de 11e Challenge van Dutch Magnolia Lovers te maken.


Voor vandaag heb ik voor jullie een kaartje met een stempel van Nellie Snellen.
Het gebruikte papier is van Maja Design.
Het afdrukje is ingekleurd met (surprise! ...ha ha...) Distress inkt en het rokje is aangezet met wat Stickles.
De randpons is van Marrtha Stewart.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden!

Crea-knuffelszzz,
Yvonne

11 comments:

  1. Ahhh, ja dit piraatje is zo'n schatje! Leuk gedaan Yvonne. Ik heb gelukkig nog niet in de crea-dip gezeten, maar ik heb momenteel wel wat tijd-gebrek!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  2. ohhh ik ken dat helemaal, de tijd vliegt he achter de pc, ff kijken hoe of wat en tis zo laat hihi, nou je kaartje is een schatje geworden hoor, heel leuk en lief xx

    ReplyDelete
  3. Herken het helemaal, denk je even kijken en voor je het weet zit je er de hele avond achter. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt, deze stempeltjes zijn zo schattig.
    Groetjes Babette

    ReplyDelete
  4. oja ik herken dat wel, twee uur later en nog niks gedaan, gebeurde me vandaag ook hihi, maar eht is toch af gekomen!
    Maar wat een gave kaart zeg en helemaal in mijn kleurtjes, leuk!

    ReplyDelete
  5. Hai Yvonne,
    Was al bang dat ik de enige was zndr inspiratie, bij het kaartje is er niets van te zien hoor :D
    Sterkte met je dip!
    Greetz Monique

    ReplyDelete
  6. Hoi Yvonne , alweer zo'n lief kaartje !! Niks van je dip te merken , hoor. Volgens mij ben je er uit. Dit stempeltje heb ik ook , maar nog niet gebruikt. Bedankt voor de inspiratie ! Mooi in rood/wit/blauw. Creatieve groetjes van Christa.

    ReplyDelete
  7. Hoi hoi,

    wat een onwijs leuk kaartje!!!
    Fijn weekend!!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  8. O ja, eindeloos blijven zoeken en combineren. Enige voordeel is dat je redelijk goed weet welke spullen je waar hebt.
    Deze kaart is heel leuk geworden!
    groetjes,

    ReplyDelete
  9. Tja, soms komt er niks uit je handen, maar heb je toch weer genoeg gezien op internet wat later wellicht van pas komt...
    Mooi kaartje, erg leuk met het piraatje!
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  10. Wat een mooie kaart. Leuke stempel ook en je hebt het erg mooi ingekleurd.

    Groetjes Astrid.

    ReplyDelete
  11. schitterende kaart yvonne
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne