Friday 29 July 2011

Cheerleader Tilda......


Hallo lieve allemaal,

 Ik ben even een paar dagen "uit de running" geweest vanwege mijn hoofdpijnen, maar gelukkig gaat het vandaag weer wat beter.

Jullie hebben het vast en zeker al gezien/ gehoord....
Gisteren zijn de allernieuwste Magnoliaatjes in de Hollandse winkels gearriveerd.
De serie heet "the Winner Takes it All" en bestaat uit allemaal sport-stempels en een aantal ruimtevaart-stempels.
Nou heb ik een abonnement op de Magnolia-kit en dus had ik dus een aantal van de stempels al eerder in huis.

De allerleukste stempel (althans naar mijn mening) zat in mini-uitgave in de kit, namelijk Tilda als verpleegster.
Dus...vanmorgen toch maar even naar Ge-We gereden en mezelf de (grote) stempel cadeau gedaan en verder ook een paar vel van het nieuwste scrappaier van Magnolia ingeslagen....
Ik vind persoonlijk vooral de mini-velletjes met bloemen erg leuk; maar ook het groene vel met de voetballen is heel mooi...en... heel geschikt voor mannen/ jongens-kaarten!

De kaart welke ik vandaag voor jullie heb, had ik al klaar, dus daar zitten mijn nieuwste aanwinsten nog niet in verwerkt, dus een kaartje daarmee houden jullie zeker nog tegoed van mij.


Naar mijn kaart van vandaag.....
De gebruikte stempel heet "Cheerleader Tilda".
Het gebruikte scrappapier komt uit een 15x15cm blokje van Prima Marketing "Botanical" genaamd.
Het afdrukje is (als meestal) ingekleurd met Distress inkt en op de pompoms en het rokje heb ik wat Stickles aangebracht.
De randen van het achtergrondvelletje zijn bewerkt met de Blending tool van Ranger.
De doiley is van Cheery Lynn en heet Heartland America XL.
Het grote labeltje komt ook uit het Prima marketingblokje "Botanical".
Het ticket "Hope" is van Tim Holtz.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden!

Morgen plaats ik de volgende candy in de Phoebeez-blogcandy-marathon.

Ga ik nu aan de slag met mijn nieuwe Magnoliaatje!
Ik wil namelijk voor de KGK 's Hertogenbosch (11-13 augustus) nog een aantal nieuwe kaarten en dingetjes maken.

Dikke knuffel,
Yvonne

11 comments:

  1. wauw mooie kaart zeg! Hopelijk heb je nu geen hoofdpijn meer...
    Ik ben erg benieuwd naar je kaarten met de nieuwe stempels.
    Trouwens ik was je nog vergeten te zeggen, als je de candyfoto op je blog zet (hoeft natuurlijk niet) dan doe je ook mee met de candy..
    Ik wacht met spanning af naar je kaarten, knutsel ze!!
    Groeten Judith

    ReplyDelete
  2. Het is een hele mooie kaart geworden! Veel plezier met je nieuwe aankopen, we zien de resultaten wel langs komen!
    groetjes,

    ReplyDelete
  3. wat een lievertje weer deze kaart!

    ReplyDelete
  4. Balen dat je geveld was door hoofdpijn, fijn om te zien dat je weer actief bent! Mooi kaartje, Yvonne!
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  5. Wat een geweldig leuk kaartje!!!
    Hopelijk blijft je hoofdpijn weg zodat je lekker aan de knutsel kan!!! Veel plezier met je nieuwe spulletjes!!
    Fijn weekend!

    gr. arjette

    ReplyDelete
  6. Wat een schitterende kaart is dit zeg
    heel heel heel erg mooi

    liefs Wilma

    ReplyDelete
  7. Hey Yvonne, hopelijk ben je weer helemaal fit! Jouw kaart is weer fantastisch! Die hartjes-doily is erg mooi zeg! En het afdrukje is ook zo'n schatje! Leuk gedaan weer!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  8. Wat een lieve schattige kaart!!!
    Hoofdpijn....tja bepaald geen lolletje!
    Sterkte!
    Groetjes,
    Marijke

    ReplyDelete
  9. schitterende kaart yvonne
    erg leuk gedaan
    en d nieuwe magnolia's zjin idd weer erg leuk
    liefs chantal & sygrid

    ReplyDelete
  10. Wat een schitterend mooi lief kaartje.Super mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes van Marieke

    ReplyDelete
  11. Jeetje Yvon, wat heb ik een hoop moois gemist. Je hebt niet stil gezeten. Prachtige Magnoliakaarten, maar ook die LOTV vind ik schitterend. Ik ga ze niet allemaal afzonderlijk een berichtje geven, want dan ben ik morgen nog bezig, maar ik ben diep onder de indruk. Echt geweldig.
    Groetjes Marianne

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne