Thursday 10 January 2013

Zonder stanzen.....



Hallo allemaal,
Omdat niet iedereen een stans-apparaat heeft, heb ik vandag eens een keer een kaartje gemaakt zonder stanzen te gebruiken.
Ik heb alleen gebruik gemaakt van een schaar, lineaal en een snijmesje.


De ritssluiting is geen echte, maar eentje van papier.
Het is een die-cut (of tewel een voorgestanst plaatje) uit het Tilda scrapblok Sewingbird.
Ook de label, klosjes, schaar en knopen zijn voorgestanste plaatjes uit datzelfde blok. Het bovenste desgnpapier komt ook uit dat blok.
Het onderste (gestreepte) komt uit een Graphic 45 blokje.
De tekststempel is van Marianne Design.
De Tilda stempel is uit de allernieuwste Magnolia serie.
De swirl is van Want2Scrap (eindelijk eens betaalbare strass-swirls).


Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden en ik kijk (als altijd) weer uit naar jullie reacties!
Mijn volgende projectje wordt weer MET stanzen hoor....

Knuffelszzz,
Yvonne

12 comments:

  1. Ik vindt je kaartje geweldig
    Wat een leuk scrapblock

    Liefs Cindy

    ReplyDelete
  2. Wat een beauty! Mooi papier zeg! Enne... je blijft mijn Distress-kanjer! Prachtig gekleurd! Ik doe het je helaas nog steeds niet na...

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  3. Wat een schitterende kaart, dit bewijst dat je inderdaad zonder stansen ook iets prachtigs kan maken. Vind die rits wel heel gaaf!
    Groeten, Aartje

    ReplyDelete
  4. Prachtige kaart en dat zonder stansen. Dussss het kan wel!!! Superrr idee met die rits..

    Greetings Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    ReplyDelete
  5. Wat een plaatje! Die rits lijkt zo echt. :)
    Liefs, Myriam

    ReplyDelete
  6. Wat een schattig kaartje. Het leek net echt die rits. Dacht nog, ik ga ook ritsen bewaren, want het ziet er wel erg leuk uit. Tot ik je stukje las, dat het niet echt was. Hihihi. Erg mooi papier hoor.

    Groetjes Astrid.

    ReplyDelete
  7. Wat een gezellig lief kaartje!
    En ook wel een leuke uitdaging om geen stans te gebruiken :)
    En die rits echt leuk!!!
    Groetjessss

    ReplyDelete
  8. Wat een mooie kaart, gaaf papier en lief (en mooi ingekleurd) afdrukje!
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  9. Such a clever use of the zipper! This card is incredible!!!

    ReplyDelete
  10. Wat een schatje!!. En zo leuk gedaan met die rits.
    Goed iedee, ik heb dat blok ook. Ga dit echt onthouden.
    Groetjes Marianne

    ReplyDelete
  11. This is an adorable card and I love the colors, so cute

    ReplyDelete
  12. Hoi Yvonne, ik ben Sarah uit Making-Handmade-Cards.com.

    Dit is een zeer mooie kaart - Ik hou van hoe u gebruik maakt van de rits en de knoppen gemaakt! De tekening is erg schattig! Ik hoop dat ik meer ambachten van u te zien. <3

    By the way, ik vroeg me af als je echt onze e-mail over onze Design Team uitnodiging? Het zou fantastisch om je in ons team - we zouden graag meer van je creativiteit wordt ontketend met onze eKits te zien! Neemt u Laat het me weten, oke?

    By the way, ik heb echt excuses voor mijn grammatica. Ik denk niet uw taal spreekt (ik spreek Engels), dus ik heb Google Translator gebruikt.

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne