Monday 21 January 2013

#49 DML Challenge...Bingo-time!


Hallo lieve allemaal,
Vandaag gaat de 49ste Dutch Magnolia Lovers Challenge van start.

De Challenge is deze keer verzonnen door DT eden Hilde en Petra.
Het is een bingo, dus dat betekent dat je horizontaal-verticaal-diagonaal 3 ingrediënten kiest die je verwerkt op je kaart/ werkstuk.
Kant/lint Tekst Bedeltje



Distress Snijmal Embossing



Knoop Parel Bloemen




 Dit is mijn DT-bijdrage aan de Challenge.


Omdat ik het mezelf zo af en toe graag een beetje moeilijker maakt, heb ik alle 9 de ingrediënten verwerkt op mijn kaart.
Ik sta er eigenlijk zelf van te kijken dat de kaart zo rustig is gebleven hi hi...


Voor de kaart heb ik o.a. gebruikt:
- Tilda Magnolia stempel (ingekleurd met Distress inkt)
- tekststempel Marianne Design
- Scrap papier van K&Company: Amy Butler en Wild Saffron (12x12"pads)
- Spellbinders: Ribbon Banners (S4-324) en
A2 Bracket Borders One (S5-181) (deze set komt binnenkort uit in Nederland)
- en verder nog wat lint, knoopjes, bloemetjes en plakparels...

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden!

Knuffelszzz,
Yvonne

9 comments:

  1. Schitterende kaart! En wat heb je de stempel mooi ingekleurd!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This is really cute... I just love Magnolia stamps and you color them so beautiful!

      Delete
  3. zij is weer prachtig Yvonne.
    Lieve groetjes van GHea

    ReplyDelete
  4. Wat een lieverdje weer, erg mooi! En wat knap om alle ingrediënten te verwerken, ziet er inderdaad toch rustig uit...
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  5. Wauw Supermooi! Leuk dat je er nog een extra uitdaging van heb gemaakt!
    Ik vind het ook zulke lieve kleurtjes!
    Groetjesssss

    ReplyDelete
  6. Wauw meis, je kaart is weer helemaal geweldig!

    ReplyDelete
  7. Wow, erg mooi Yvonne, supermooi kleurwerk.
    gr. Liesbeth

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne