Wednesday 9 January 2013

En alweer leuk nieuws....


Halli hallo allemaal,
Ik heb alweer leuk nieuws.
Theresa (DT Spellbinders) facebook-te me gisteren dat een van mijn kaarten op de achterzijde van het blad Scrap &Stamp Arts staat.....wowie...wat een eer!
Dit is 'm:



Er zijn is wel meer van mijn werk voor Spellbinders gepubliceerd (o.a. Australie, Engeland en Amerika), maar omdat je die tijdschriften hier in Nederland niet kunt kopen, heb ik ze nooit gezien....helaas pindakaas....

Ik ben zo trots, dat ik het even met jullie wilde delen!

Theresa,  thanks for sending me the photos!

Knuffelszzz,
Yvonne

5 comments:

  1. Dat is ook iets leuks om te delen
    Super Yvonne.
    En leuk dat je het nu ook zelf een x ziet he?
    Liefs Cindy

    ReplyDelete
  2. Wowww Yvonne,wat gaaf dat je in het magazine staat! Ben hier gekomen via het blog Van "Kaartje van Joke" Je maakt hele gave kaarten en ben het blog van Spellbinders al een tijdje aan het volgen!! Zeker nu de sneakpeek week bijna is geweest. Ben direct volger bij je geworden... Hoop dat je mij ook gaat volgen.. kom je een keertje kijken?

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    ReplyDelete
  3. Nou, je mag zeker Trots zijn hoor!!!
    Groetjes, Anja

    ReplyDelete
  4. Seeing this advert I was inspired to come and find your blog! It is beautiful!

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne