Saturday 20 October 2012

Spellbinders kaart....Forever Friends



Hallo allemaal,
Eindelijk kan ik iets van mijn werk voor Spellbinders met jullie delen.
Er zijn namelijk een aantal van mijn projecten in de idee-galerij op de website van Spellbinders gezet.
Het is heel ander werk als jullie van mij gewend zijn denk ik...
Voor mij is het elke keer ook een hele uitdaging om uit mijn "comfort zone" te stappen en iets heel anders te proberen.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de lancering van nieuwe mallen voor de CHA zomer 2012.

Hello everyone,
I'm so happy I can share with you a card I made for Spellbinders. Some of my work is now on display in the Idea Gallery of Spellbinders.
I know it's different from what I usually make but that's the challenge I like! Spellbinders makes me stepping out of my "comfort-zone"and try new things all the time.
This is a card I made for the launch of the new dies that came out during the summer 2012 CHA.

De achtergrondmal is een soort raamwerk en om het eens anders aan te pakken heb ik er lint door heen geregen.

The background is a lattice die which I used to put ribbon through, which gives it al totally differnet look.

Voor de kaart heb ik de volgende Spellbinders mallen gebruikt:
- Labels Twenty-Five (S5-077)
- Labels Twenty-Eight (S5-127)
- Fancy Tags Two (S5-128)
- Basic Lattice (S5-151)
De tekst is een stempel van JustRite.
Het gebruikte scrappapier is van Graphic45 (Kraft Refelctions)

Ik ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden!

I hope you like the card!

Knuffelszz,
Yvonne

p.s. ik ben bezig met een tutorial over inkleuren met Derwents op Kraft papier. Hij is bijna klaar, dus plaatsing komt er snel aan...

4 comments:

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne