Thursday 29 October 2020

Year Challenge: 52 Tags of 2020 - Tag 44


Hallo allemaal,
Ik sla even een aantal tags van de Scrapheap Year Challenge over (die komen later nog hoor!) om mijn week 44 Halloween tag met jullie te delen. Het is dit weekend immers Halloween.
En ik verklap ook alvast dat ik morgen naast een kaartje ook nog een Halloween AJ pagina ga plaatsen.
Eigenlijk ben ik wel een blij ei met deze (week 44 Challenge: Halloween) tag...het was gewoon eens iets anders uitproberen...
Zo heb ik het oog met klei (eromheen) gemaakt en de huid eromheen zijn geponste blaadjes.
 
Hi everyone,
Because it's Halloween this weekend I am (temporarly) skipping some tags I made for the Scrapheap Year Challenge.
And...sssttt...tomorrow I will place (besides a normal card) my very first AJ page which is also Halloween themed. 
Actually I am quite happy with the week 44 challenge Halloween tag I am sharing here... I just tried something different this time.
The eye was modelled using clay and the skin surrounding the eye are punched leaves.

 
 


Gebruikte spulletjes:
Used materials:
  • Prima Marketing: Finnabair: Art Alchemy Metallic paints, Alchemy Metallic Wax
  • Scrapbook Adhesives by 3L®️: Adhesive Dots Medium Ultra Thin, Thin 3D Foam Squares Black Mix
  • Sizzix: Tim Holtz: Thinlits Cobweb, Tag and Bookplates
  • Cabuchon eye
  • polymer clay
  • Tim Holtz: Stickerbook Curiosities
  • Dymo Label Maker
  • Nellie Snellen: Floral Punch blad
  • Twine

 
Ik ben reuze benieuwd wat jullie van de tag vinden!
En hoop jullie morgen hier weer te zien.
Fijne avond!

I would love to hear what you think of the tag.
And hope to see you here again tomorrow.

Hugsss,
Yvonne


1 comment:

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne