Sunday 21 October 2018

Art Specially 2019....My artwork on the poster


Hallo allemaal,
Wat heb ik een paar geweldige dagen achter de rug....
Waarschijnlijk hebben jullie het al op Facebook gezien....ik heb de posterwedstrijd van Art Specially gewonnen. Ik kon het niet geloven toen ik gebeld werd!
Dit stond echt in de Top 3 van mijn Hobby bucket list! Woohooo
Donderdag heb ik Angela en Agitte van Art Specially zelfs mogen ontmoeten...wat een superleuke meiden!
Ik voel me zo zo ontzettend vereerd.....wow....loop al een paar dagen helemaal te stuiteren....mijn werk een heel jaar lang overal te zien....ben er verlegen van...bloos bloos
Iedereen bedankt voor alle superlieve berichtjes op Facebook, prive, en ook donderdag en gisteren op de Paper Passion beurs...zo hartverwarmend!
Gisteren een superleuke dag gehad gisteren...make & take op Paper Passion bij de Scrapheap!


Hi everyone,
The past days have been more than great.
You will probably already have read it on Facebook...I won the poster competition of Art Specially.
Such a big surprise when I got called....I could not believe when I got told the news.
This was in my Top 3 Crafting bucket list! Woohooo
FYI: Art Specially is THE main stamping event here in Holland and surrounding countries and is held every year in April.
Last Thursday I got to meet up with Angela and Agitte of Art Specially....two such lovely ladies!
I can't express how honored I feel....My artwork everywhere for a whole year long...
Thanks so much everyone for all the lovely comments on Facebook, private and also this Thursady and yesterday at the Paper Passion event...so heartwarming!
Had a great time yesterday...did a make & take at De Scrapheap on the Paper Passion.

Big hugsss,
Yvonne

1 comment:

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne