Wednesday 22 August 2012

#38 DML Challenge + KGK morgen breng ik de allernieuwste Spellbinders-mallen mee!


Hallo lieve allemaal,
Ja hoor...ik leef nog...hi hi...
Afgelopen weken heerlijk een paar keer wat dagen naar Zeeland geweest, mijn verjaardag gevierd en met de hitte gewoon even helemaal niks gedaan....

Morgen (donderdag) ben ik te vinden op de stand van Ge-We tijdens de KGK in de Brabanthallen te 's-Hertogenbosch.
Ik hoop een aantal van jullie daar natuurlijk te zien! ...zou superleuk zijn, toch?
Ik neem iets heel leuks mee..... de allernieuwste Spellbinders mallen (die nog niet officieel te koop in Nederland!) ..... dus als je nieuwsgierig bent en ze graag alvast even in het echt wilt zien....kom vooral gezellig even langs zou ik zeggen....


Goed, over naar vandaag...
Maandag is de nieuwe challenge van DML (de 38ste alweer!) van start gegaan.
Deze keer is de opdracht verzonnen door DT-lid Chantal: ze heeft een leuke Bingo bedacht (daar kies je dan 3 op een rij van uit die je verwerkt in ja creatie...het maakt niet uit of je er 3 horizontaal/verticaal of diagonaal uitkiest....
Naast dat het een bingo is, is het ook een "Back in Time", dus de gebruikte Magnolia-stempels moeten ouder zijn dan 1 jaar.
Voor mijn bijdrage aan de challenge heb ik gebruikt:
- 2 magnolia stempels, als ik het goed heb uit 2009 (kerst/winterserie)
- Magnolia scrappapier, kraftkarton en zilverkarton
- Spellbinders S5-134 Fancy Postage Edges
- Spellbinders S5-129 Foliage Two
- Spellbinders S5-119 Venetian Motifs
- de bloemetjes zijn van Ge-We.

De gebruikte Spellbinders mallen komen hopelijk binnenkort uit in Nederland.


Groetjeszz,
Yvonne


6 comments:

  1. Wauw Yvonne, je uitvoering is geweldig!!! En jammer dat we elkaar net mislopen op de beurs, want ik ga vrijdag... In ieder geval veel plezier bij de GE-WE stand! Lieve groetjes, Chantal

    ReplyDelete
  2. een heel erg mooie kaart ! superzz, prachtig ingekleurd
    grtjs,m artina
    x

    ReplyDelete
  3. Hoi Yvonne,

    Superleuke kaart, heb je niet al een voorbeeldkaart gemaakt met die nieuwe mallen?? Ben wel reuze benieuwd.
    Ga je toevallig ook nog naar Zwolle?? Want daar gaan wij dit jaar naartoe.

    Ik houd je blog wel in de gaten.

    Heel veel freubelgroetjes,

    Hilde & Petra

    ReplyDelete
  4. Prachtig mooi kaartje Yvonne.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  5. Mooie kaart , Yvonne !! En idd. jammer dat ik je vrijdag niet zie. En wat een hoop gave nieuwe stanzen van SB .... Veel plezier morgen !! Liefs , Christa.

    ReplyDelete
  6. Een erg leuke kaart! Ik hoop dat de beurs geslaagd was!
    Groetjes,
    Chantal

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne