Friday 27 January 2012

"You are so Special to me" + Spellbinders + Blogcandy


Hallo lieve allemaal,
Ik ben druk bezig met mijn bijdrage aan de finale van de Spellbinders DT 2012-wedstrijd....
Helaas mag ik jullie er inhoudelijk helemaal niets over vertellen...

Pffff wat vind ik het allemaal superspannend! Ik bijt al zo'n 30 jaar geen nagels meer, maar nu..... uhhhh.... hi hi..
Naast een werkstuk moet ik ook een essay over mezelf schrijven, in het Engels uiteraard....

Hello everyone,
I'm working on my project for the Final Round of the Spellbinders DT-2012 competition....
Unfortunately I'm not allowed to tell you anything about what I'm making...
But....oh how exciting it is! I stopped biting my nails over 30 years ago, but at the moment....uhhh...ha ha...
Furthermore I have to write an essay (my English was a bit rusty, but am catching up quickly!)


Goed, over naar het kaartje van vandaag....
Ik heb weer eens een keer een Whipper Snapper stempel opgezocht...wat een schatje he?
Het gebruikte scrappapier is van DCWV (blokjes "Garden Party" en "Safari Kids").
De gebruikte stanzen zijn van Spellbinders:  "Standard Circles Large" en "Lacey Circles".
De takjes zijn geponst met een McGill pons.
Het tekststempeltje is van Hero Arts.
Dit keer heb ik het afdrukje ingekleurd met Derwent potloden.

Today's card...
I chose one of my Whipper Snapper stamps for this card, isn't it a cutie?
The scrappaper I used is from DCWV (pads called "Garden Party" and "Safari Kids").
De circle dies are from Spellbinders: "Standard Circles Large" and "Lacey Circles".
The branch-punch is from McGill and the text-stamp from Hero Arts.
This time I coloured the image with Derwent Pencils.


Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden en kijk uit naar jullie reacties!
En nog een kleine herinnering: tot morgen kun je nog meedoen met de blogcandy welke je hier kunt vinden).
Veel succes!

I hope you like the card and (as always) am looking forward to your comments!
And a small reminder: tomorrow is the last day to enter the blogcandy which you can find here.
Good luck!

Knuffelszz,
Yvonne

19 comments:

  1. wat een schatje idd! prachtige kaart heb je gemaakt Yvonne! ff een vraagje over de spellbinders; zijn de classic circles ook goed in combinatie met andere spellbinders of heb je de grotere versie nodig?
    grzt Jolanda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Jolanda,
      Van de gewone cirkels van Spellbinders heb je volgens mij alleen de "Standard Circles LG" en de "Standard Circles SM".
      Ik heb zelf de LG gecombineerd met de Lacey Circles.
      De Classics waar je het over hebt, zijn dat niet de cirkels met een schulprandje?
      Wil je het zeker weten, dan zou ik voor de maten even kijken op de site van Spellbinders: als je in de online shop de betreffendemal aanklikt, krijg je exact te zien welke maat/ diameters er in een set zitten.
      Dit is de link: https://spellbinderspaperarts.com/products/c-27-die-templates.aspx
      Heb ik zo je vraag goed beantwoord? Anders gewoon verder vragen hoor...ik help je graag!
      Groetjes,
      Yvonne

      Delete
    2. Bedankt voor je hulp Yvonne, hier kan ik wel wat mee:0)
      grtz Jolanda

      Delete
  2. Wat een lieverd zeg! Een erg leuk kaartje heb je gemaakt Yvonne.
    Laat je nagels maar gewoon groeien want je maakt altijd hele mooie creaties .
    Sterkte ermee en veel liefs Patricia

    ReplyDelete
  3. Ik bijt met je mee hoor, je kaartje is prachtig.
    gr. Liesbeth

    ReplyDelete
  4. Wat een leuk kaartje! Deze stempel is ook heel mooi. Heb je geen lamme arm van het ponsen? Die takjespons gaat bij mij nogal zwaar.
    groetjes,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Aleida,
      Valt wel mee hoor...dat met de zere arm.
      Als een pons te zwaar gaat, zet ik hem op de grond en zet ik mijn voet erop om te ponsen!
      Verder: gebruikt vooral niet te dik papier.
      Ik gebruik zelf papier dat niet veel dikker is als kopieerpapier.
      Groetjes,
      Yvonne

      Delete
  5. oooooooooooh wat een schatje zeg, echt heel erg lief,
    nou je gaat zeker winnen hoor, ik ga voor je duimen meid.

    lieve groetjes
    angelique

    ReplyDelete
  6. Erg schattig kaartje, Yvonne!
    En ik zit hier ook nog steeds voor je te duimen! Succes meid en denk aan je nagels!!!
    groetjes Ula

    ReplyDelete
  7. Wat een schatje van een kaart Yvonne.
    Hij is echt super lief.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    ReplyDelete
  8. Hallo Yvonne, wat spannend zeg deze eindfase bij Spellbinders. Je snapt je hebt ons inmiddls heel nieuwsgierig gemaakt.
    Deze kaart is in ieder geval weer een topper.
    Veel succes.
    Groeten Artje

    ReplyDelete
  9. Ik vind je kaartje super leuk! mooie details!
    xoxo Annette

    ReplyDelete
  10. Schatje van een kaart. En is begrijp dat dit spannend is. Ik ga voor je duimen.
    Groetjes Marianne

    ReplyDelete
  11. Spannend hoor, ik hoop dat je 't gaat worden natuurlijk! Groetjes, Jeanet

    ReplyDelete
  12. Gaaf kaartje, erg mooi gemaakt! Het afdrukje is grappig en wat leuk dat er iets buiten de kaart uitsteekt, mooi model!
    En ook hier wordt er nog steeds geduimd!!
    grtz.Colien

    ReplyDelete
  13. Wat een schitterend kaartje is dit geworden, mooi papier heb je gebruikt.
    Heel veel succes met de spellbinder finale, zal voor je duimen.
    Groetjes Babette

    ReplyDelete
  14. Geweldige stempel van Whipper Snapper. Die blijven toch erg leuk!
    De kaart is weer erg mooi!
    Groetjes Debby

    ReplyDelete
  15. Superleuke deze! En ik kan me goed voorstellen dat je van spellbinders gaat nagelbijten! Heel veel succes alvast!
    Groetjes,
    Chantal

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne