Monday 7 March 2011

You are special to me....

Hallo lieve allemaal,

Afgelopen week heb ik weinig gefreubeld... het was gewoon veel te mooi weer om binnen te zitten.
Dus heb ik heel wat uurtjes met Phoebe in het bos gewandeld....koud, maar heerlijk!
Overal ga je zien dat het voorjaar er weer aan gaat komen....het gras wordt alweer groener en de spechten vliegen wild in het rond....en wat een herrie kunnen die maken zeg!
De tekststempel is er eentje uit een setje van Hero Arts.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden!

Inmiddels heb ik de voorjaars-kit van Magnolia ontvangen. Het zijn stempels uit de nieuwe collectie Butterfly Dreams.
Mijn volgende kaartje wordt er eentje met een stempel daarvan.
Vanavond hoop ik hem af te maken....dus beloof ik dat ik hem snel plaats.

Fijne avond allemaal,

Knuffel,
Yvonne


Voor vandaag heb ik weer een Penny Black kaartje voor jullie... uiteraard in vrolijke (voorjaars) kleurtjes.

11 comments:

  1. Mooie kaart weer, Yvonne!
    Super!

    Groetjes, Sandra

    ReplyDelete
  2. Schitterend! Wat een lief stempeltje heb je gebruikt. Erg leuk. Mooi ingekleurd ook. Groetjes, Anita

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke kaart weer!!!

    Groetjes Janet

    ReplyDelete
  4. Hoi hoi,

    wat een prachtig kaartje!! Leuke stempel en supermooie vrolijke kleurtjes!!!

    gr. arjette.

    ReplyDelete
  5. Wat een fantastische kaart Yvonne en zo'n vrolijke kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Toos

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke kaart, schattige afbeelding en hele leuke vrolijke papier!
    groetjes, Marlies

    ReplyDelete
  7. Mooi, vrolijk kaartje! Schattig die katten met kadootjes,
    groetjes,

    ReplyDelete
  8. Ik ben enorm fan van jouw kaartjes! Deze is weer zo leuk! Lekker vrolijk!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  9. Wauw nog een heel lief en bloemig kaartje en ook nog met Penny Black! Altijd goed natuurlijk ... naast Magnolia's ;D
    groetjes Ula

    ReplyDelete
  10. Hallo Yvonne,
    Wat een SCHITTEREND kaartje en nog wel met een Penny Black stempel....Ik zit ook in de Pennies momenteel maar met kleuren kan ik nog wel wat lessen gebruiken.
    Liefs Wilma

    ReplyDelete
  11. schitterend kaartje yvonne
    erg leuk gedaan
    hier is het ook zulks lekker weer heerlijk
    liefs chantal

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne