Wednesday 15 September 2010

Right through my heart Tilda...

Hallo lieve allemaal,

Is het bij jullie net zo lekker zonnig als hier in Brabant?
Ik ben vanmorgen lekker vroeg opgestaan en heb  al lekker een paar uurtjes zitten freubelen.

Het resultaat daarvan is dit Magnolia-kaartje.

Gebruikte materialen:
De stempel heet "Right through my heart Tilda" en het afdrukje is ingekleurd met Distress inkt.
Het scrappapier komt uit het DCWV-blokje Linen Closet, de bloemetjes zijn van Prima Marketing (E-line-serie) en de randpons is de Loop-pons van Martha Stewart.
Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden.

Over de lopende candy:
Dit weekend maak ik de winnares bekend van de bloemencandy.
Je kunt nog meedoen tot en met deze vrijdag!

Verder zag ik dat ik binnenkort mijn 15.000ste bezoeker hoop te mogen hebben op mijn blog en dat ik al bijna 100 volger heb.....wow....wat fantastisch!
Langs deze weg wil ik jullie graag laten weten dat ik daar superblij mee ben en dat ik elke dag weer uitkijk naar al jullie leuke reacties....iedereen daar heeeeeel erg bedankt voor!
Als jullie vragen heben, kunnen jullie mij ook altijd mailen op het adres rechtsboven in de balk...als ik kan helpen doe ik dat graag.

Als ik de 100 volgers mag bereiken, schrijf ik een volgende candy uit.....dus dames.....hou mijn blog in de gaten!

Ik wens jullie allemaal een hele gezellige, zonnige en leuke dag.

Dikke knuffel,
Yvonne

3 comments:

  1. schitterende kaatr yvonne
    echt geweldig
    liefs chantal

    ReplyDelete
  2. Heel mooi kaartje!
    Mooie kleuren heb je gebruikt!
    Groetjes,
    Marianne

    ReplyDelete
  3. Het is een mooi kaartje geworden. Tilda is ook geweldig ingekleurd en dat bovenste papier is om te zoenen!
    groetjes,

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne