Sunday 29 August 2010

KGK 's Hertogenbosch....

Hallo lieve allemaal,
De KGK-dagen in Den Bosch zitten er weer op.

Ik heb even een fotootje gemaakt van de stand waar ik was.... (zelf sta ik er niet op)

Zoals ik jullie al aangekondigd had, heb ik afgelopen vrijdag een hele dag met Distress inkt en Derwents demo mogen geven op de stand van Ge-We-Hobby.
Ik kan jullie zeggen dat ik het echt super naar mijn zin heb gehad!
Gerda, bedankt voor de uitnodiging om je stand te mogen versterken!
Eigenlijk had ik gedacht dat ik een best veel tijd zou hebben om plaatjes in te kleuren, maar het zijn er maar een stuk of 5 geworden.
De rest van de tijd heb ik van alles uit mogen leggen over het inkleuren van m.n. de Distress inkt.
Einde van de dag was ik zelfs mijn stem deels kwijt....en dat voor een echte babbelaar als ik... ha ha....
Ik heb echt superveel leuke en lieve reacties gehad van bezoekers en ik vond het ook ontzettend leuk om te horen dat er ook volgers van mijn blog speciaal even langs zijn gekomen.
Jullie allemaal superbedankt daarvoor!
En zeker niet te vergeten.....de dames op onze stand waren ook heel gezellig...dus echt een top dag gehad!

Op veler verzoek zal ik later deze week een overzicht plaatsen van alle beschikbare Distress-kleuren.

Op 9 oktober ben ik weer "in het wild te zien" tijdens de Open dag van Ge-We te Nederhemert Noord.
;-)

Lieve groetjes,
Yvonne

Je kunt nog tot 17 september meedoen aan de  bloemencandy....klik daarvoor op het plaatje rechts in de balk.

No comments:

Post a Comment

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne