Thursday 29 July 2010

Tilda on the Beach....en wie gaat er naar de KGK in 's Hertogenbosch?

Hallo lieve allemaal,

De winnares van de 50-volgers-blogcandy heeft zich gemeld en inmiddels ook al het pakket ontvangen.

Nog een paar dagen en dan gaat de 10.000ste-bezoeker blogcandy eruit....dus als je nog kans wilt maken....klik op de link rechts in de kolom.

Vandaag heb ik een echt vakantiekaartje voor jullie gemaakt.
Het lijkt me heerlijk om zo, lekker bij een zonsondergang op een hekje en met de warmte van de zon op je rug te zitten genieten van het geruis van de zee.....zucht....
Ik krijg er helemaal zin in om op vakantie te gaan!

Voor de kaart heb ik 3 stempels van Magnolia gecombineerd:
- de stempel Romantic Sunset van de wedding collectie als achtergrond,
- de stempel Beach Tilda van de zomercollectie 2009, maar Tilda i.pv. met haar voetjes in het water nu in het zand gezet en
- een tekststempel Once upon a time uit de Fairy Tale collectie.

De afdrukjes zijn ingekleurd met Distress inkt.

Verder heb ik aan materiaal gebruikt:
- Vintage Lace lint van Marianne Design
- Prima Marketing E-line Flowers orange
- scrappapier Making memories Flutter (oranje papier)
- scrappapier Basic Grey Oliver Evan (de blauw/groene ruit)
- Scrappapier stippel uit het blok Nana Nursery (girl) van DCWV
- wat brads en een leuke bedel met "handmade"erop.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden en ik zie uit naar jullie reacties!

Voor iedereen die op vakantie is of nog gaat: hele fijne vakantie dames!

Voor de thuisblijvers (zoals ik): ik freubel gewoon door ;-)

Nog een vraagje aan jullie:
Op 26-27-28 augustus zijn de Knotsgekke kaartdagen weer in de Brabanthallen in Den Bosch.
Wie gaat er allemaal naar de KGK-dagen?
Ik in elk geval wel een dag....later daarover meer....

Dikke knuffel,
Yvonne

4 comments:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt en de nieuwe stempels geweldig! Leuk idee om haar voetjes in het zand te zetten.
    Groetjes Anneke

    ReplyDelete
  2. schitterend kaatje yvonne
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    ReplyDelete
  3. Wat een geweldige kaart!!!

    Groetjes,
    Diane

    ReplyDelete
  4. Een supergave vakantiekaart... Ik ben wel weg van de Magnolia's!
    Ik denk dat ik ook wel naar de KGK ga als ik kan!

    ReplyDelete

Wat leuk dat je een reactie wilt achterlaten!
Thanks for leaving a comment!
Yvonne